میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

لوله مانیسمان

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

لوله مانیسمان و کاربرد در صنعت پتروشیمی ،نفت و گاز

لوله مانیسمان به دلیل ساختاری که در بدنه خود دارد بیشترین حجم کاربرد در میان پروژهای عظیم نفت و گاز دارد .

کارشناسان برودتی معمولا از لوله مانیسمان رده 40 استفاده میکنند که در صنعت سردخانهای آمونیاکی بزرگ از این کلاس لوله بیشتر استفاده می شود.

مشاوره خرید لوله مانیسمان

کارشناسان این شرکت با تکیه بر دانش روز در صنعت نفت گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع غذایی بهترین انتخاب را برای شما کارشناسان و پیمانکاران بزرگ صنعت بزرگ کشورمان دارند.می توانید با تماس با شرکت آهنگستر از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

قیمت لوله مانیسمان

قیمت میلگرد ، لوله مانیسمان و تیر آهن طی دو سال گذشته با نوسانات بسیار زیادی رو به رو بوده از این برای سفارش دریافت پیش فاکتور از شرکت آهن ایرانیان هر چه سریع تر اقدام کنید به نفع شما خواهد بود زیرا هر چه برای خرید دیرتر اقدام کنید احتمال اینکه با قیمت بالا تری خرید کنید در وضعیت کنونی بازار دور از انتظار نیست.

 

اثرتحریم بر صنایع فولاد

تحریم های ناجوامردانه و دور از حقوق بشر علیه کشور عزیزمان باعث شده تا برخی از قیمت ها بسیار جابجا شوند و صنایع فولاد نیز از این داستان جدا نبوده است و قیمت لوله مانیسمان نسبت به دو سال گذشته متاسفانه با سعود بالایی رو به رو شده است.

تماس با کارشناس فروش:09123649705

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی