میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

حفاظ آهنی آکاردئونی

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

انواع حفاظ آکاردئونی

 

همانطور که یادآور گشتیم یکی از مواردی که در قیمت حفاظ آکاردئونی تأثیر مستقیمی دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئونی می باشد که در این بخش برآنیم

تا به برخی از این مدل های مختلف اشاره ای گذرا داشته باشیم. انواع و اقسام درب های آکاردئونی را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

1- حفاظ آکاردئونی ساده

 

طبیعتا ارزان قیمت ترین حفاظ آکاردئونی، مدل ساده و بی آلایش آن است که مناسب افراد کم بضاعتی است که وسع مالی چندان مناسبی ندارند.

 

2- حفاظ آکاردئونی دو جداره

 

در تولید و ساخت این نوع درب ها از تسمه های ایستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئونی به صورت دو لایه متصل به هم از طریق جوشکاری استفاده شده است که بسیار ایمن و مطمئن تر می باشند.

 

3- سه لوزی

 

حفاظ آکاردئونی سه لوزی نیز یکی از متداول ترین انواع درب های آکاردئونی محسوب می شود که بر حسب تعداد گل ها قیمت حفاظ آکاردئونی متفاوت می باشد.

 

4- حفاظ آکاردئونی دوبل

5- ایتالیایی

6- حفاظ آکاردئونی سفارشی

 

شما می توانید هر نوع مدل و طرحی که در ذهن خود دارید را به مسئولین و تولیدکنندگان درب های آکاردئونی سفارش دهید که مسلما قیمت این نوع درب های سفارشی بر حسب عوامل نامبرده شده در این مطلب کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند.

شماره تماس  09123649705

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی