میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

شیشه سکوریت

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ق.ظ

شیشه سکوربت حفاظ سازه سالهاست که با عنایت پروردگار و با اتکا به توان مهندسین و تکنسین‌های داخلی از سال ۱۳۶۲ در عرصه ساخت ماشین‌آلات تولید شیشه سکوریت شروع به فعالیت نموده و همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو بوده است. این ۸ دلیل برای آنکه پروژه شیشه سکوریت خود را به حفاظ سازه دهیم:
۱٫ وقتی با حفاظ سازه تماس می‌گیرید، کارشناسان فوق حرفه‌ای رامادر، با لبخند جوابگوی شما عزیزان هستند.

شیشه سکوریت

۲٫ کارشناسان شرکت حفاظ سازه با بردباری، روابط عمومی و فن بیان قوی و همچنین با اطلاعات کامل که طی اولین تماس تلفنی با حفاظ سازه متوجه این امر خواهند شد، به شما بهترین مشاوره را خواهند داد تا بتوانید خرید خود را از حفاظ سازه با خیال راحت انجام دهید.
ه کارشناس اعزامی حفاظ سازه که جهت اندازه‌گیری به محل پروژه شما اعزام می‌شوند، مجهز به متر لیزری و تراز لیزری می‌باشند که امکان بروز هرگونه مشکلی در اندازه‌گیری را به صفر می‌رسانند، علاوه بر اندازه‌گیری دقیق، کارشناس اعزامی پاسخگوی تمامی سؤالات در رابطه با نحوه اندازه‌گیری، اجرا و … شما می‌باشند.

۴٫ پس از اندازه‌گیری دقیق، نقشه پروژه شما در واحد نقشه‌کشی آماده می‌شود و تمامی قسمت‌های آن از جمله تعداد درب، رنگ شیشه سکوریت یا فریم شیشه سکوریت و… با شما بررسی و چک می‌گردد و در صورت تائید و هماهنگی شما تاریخ اجرای پروژه شیشه سکوریت تعیین‌شده و نقشه برای تولید به کارخانه ساخت شیشه حفاظ سازه ارسال می‌گردد.
۵٫ همواره کارشناس پیگیری حفاظ سازه در تمامی مراحل ( به هنگام خرید تا پایان پروژه و اعلام رضایت شما) در دسترس شما می‌باشد که می‌توانید پیگیری‌های لازم از جمله مرحله پروژه، تغییر زمان اجرا و… را انجام دهید و همچنین کارشناس پیگیری حفاظ سازه هر لحظه در حال پیگیری وضعیت پروژه شما در کارخانه حفاظ سازه هست که بدون هیچ مشکلی تمامی قطعات پروژه شیشه سکوریت شما آماده‌شده و سر زمان مقرر در محل پروژه برای اجرا فراهم باشد.
۶٫ در هنگام اجرا و نصب شیشه سکوریت شما، تکنسین‌های نصب شرکت حفاظ سازه که همگی از تکنسین‌های نصب به نام در سطح کشور می‌باشند، با خودرو رامادر، لباس و تجهیزات شیشه به طور کامل در محل پروژه حاضرشده و با دقت، سرعت به بهترین نحو ممکن پروژه را نصب و تحویل می نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان حفاظ سازه در اسرع وقت برای رفع مشکل به محل پروژه اعزام می‌شوند.
۷٫ در طول نصب پروژه شما، کارشناسان حفاظ سازه ۲ بار با شما تماس خواهند گرفت که از نحوه نصب، برخورد حرفه‌ای تکنسین‌ها و رضایتمندی شما با خبر شوند.
۸٫ خدمات پس از فروش حفاظ سازه که از ۵ تیم ۲ نفره تشکیل‌شده آماده خدمات‌رسانی به مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل در تهران و کلیه شهرهای کشور در کمترین زمان ممکن می‌باشند.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی