میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

نرده آهنی روی دیوار

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲ ق.ظ

حفاظ دیوار آهنی حیاط

بهترین حفاظ آهنی دیوار به حصاری می گویند که علاوه بر حفظ امنیت دیوار و حریم خصوصی زندگی شما
راهکارهای حفظ امنیت ساختمان ها در گذشته های دور اکثر خانه ها در متراژهای بزرگ و دارای حیاط بودند که همین امر جدا از زیبایی منحصر به فردی که به منازل مسکونی می بخشید، موجب راه نفوذ سارقین مختلف به درون این ساختمان ها می شد.

به همین جهت در همان اوانتا به کنون صاحبان منازل مسکونی به فکر راه چاره ای افتاده تا برای جلوگیری از نفوذ سارقین مختلف و نیز برقرار شدن امنیت و آسایش درون ساختمان ها از راه ها و شیوه های مختلفی استفاده نمایند. یکی از این راه ها استفاده از درب های ضد سرقت بوده است که تولیدکنندگان مختلف رو به تولید و عرضه این نوع از درب ها آورده اند. استفاده از نرده های چوبی یا آهنی مختلف نیز در همین راستا از جمله راهکارهایی بوده است که بشر از گذشته تاکنون در قالب طرح ها و مدل های مختلفی تولید کرده است.

حفاظ نرده دیواری

حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از مدل حفاظ های تقریبا قدیمی بوده است که از گذشته تاکنون وجود داشته و هنوز هم در قالب مدل های دیگری وارد بازار شده اند. اما حفاظ دیوار تنها به حفاظ شاخ گوزنی محدود نمی گردد و امروزه حفاظ های بالای دیوار زیادی را با اسم های مختلف و در قالب طرح ها و مدل های بسیار متنوع و زیبای زیادی مشاهده می کنیم که هر کدام از آن ها می توانند سلیقه هر یک از افراد مختلف گردند تا با خرید این نوع از حفاظ ها، سلامت مالی و جانی خود و اعضای خانواده خود را تضمین نمایند. بنابراین اگر هر طرح و ایده ای در ذهن خود در سر می پرورانید، می توانید با انتخاب یک مدل از مدل های متنوع حفاظ دیوار به هدف مورد نظر خویش دست یابید

حفاظ دیوار سر درب منزل

سردر و حفاظ آهنی روی دیوار ها را نیز به صورت کاملا تیز شبیه به چاقوی برنده ای با شاخک های متنوع و چسبان به هم در ارتفاع بالای یک متر می سازند تا هیچ جایی برای گیر کردن دست و پای افراد سارق به جهت بالا رفتن از آن ها وجود نداشته باشد و در صورتی که بخواهد از این حفاظ آهنی عبور نماید، ممکن است دست و پای وی از برخورد با نوک تیز و برنده این حفاظ ها زخمی شود و او را با آسیب هایی مواجه سازد.

به همین علت هر سارقی پیش از آنکه تصمیم به سرقت از منازل مختلفی بگیرد، با مشاهده حفاظ آهنی و خاصیت برندگی و طراحی بی نظیر و کاربردی این نوع از حفاظ ها به طور کلی از انجام این کار سر باز می زند که همین علت به نوبه خود سبب برقراری امنیت و آسایش و آرامش ساکنین چنین منازلی گشته است که با خیالی راحت به زندگی شخصی خویش ادامه می دهند و هرگز تصور نمی کنند که سارقی بخواهد از این حفاظ آهنی مستحکم و با طراحی منحصر به فرد خود را به داخل منازل آن ها وارد سازد.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی