میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۴
مرداد

درب آکاردئونی و حفاظ پنجره وحفاظ دیوار   

همانطور که در بالا عرض کردیم، درب آکاردئونی به منظور حفاظت از مکان‌های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد. با چنین شرایطی می توان ویژگی های زیر را برای درب‌های آکاردئونی در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناری در درب‌های آکاردئونی که اندازه‌های آن باید 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌های با کیفیت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگیره‌های فلزی موسوم به کونیک
  • وجود کمربند ایمنی
  • استفاده از جوش SMAW در مسیر تولید درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزایای درب‌های آکاردئونی

استفاده از درب آکاردئونی نسبت به سایر درب‌ها بعنوان حفاظ، مزیت های بسیار مناسبی دارد. یکی از این مزیت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنین درب آکاردئونی بسیار سبک است و به انرژی زیادی جهت باز و بسته کردن آن نیاز نداریم.

در نظر داشته باشید که با نصب درب آکاردئونی دیگر نیازی به نصب هیچ دوربین مداربسته‌ای نخواهیم داشت، همچنین به دیگر روش‌های مراقبت از محل مورد نظر نیز احتیاجی نیست.

افراد می توانند در صورتی که احساس کردند نیاز به حفاظ آکاردئونی دارند، از انواع طرح آن نیز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبیق دهند.

نصب درب آکاردئونی

کار چندان سختی برای تهیه و نصب درب آکاردئونی وجود ندارد. در مرحله‌ی اول کافی است که ورودی مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئونی برای آن داریم را اندازه گیری کنیم. در مرحله‌ی بعدی باید پروفیل‌های درب آکاردئونی ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار می گیرد. در آخر نیز باید توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئونی آماده شده بر روی چارچوب در ورودی مکان مورد نظر‌تان تطبیق داده شود. (نصب شود)

انواع حفاظ‌های دائمی پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ های پنجره می رویم که می توان از آنها به صورت دائمی استفاده کرد:

  • حفاظ پنجره مشبک

این نوع از حفاظ پنجره به شکل توری یا فلزی است که امکان دسترسی حتی از بیرون شیشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اینکه این مدل از حفاظ ظاهر جذابی ندارد، برای ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می شود.

  • حفاظ پنجره میله‌ای

این حفاظ یکی از حفاظ‌های پر استفاده می باشد که فاصله میله‌ها را در این حفاظ می توان به دلخواه تنظیم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله میله ها کمتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره میله ای؛ هم از داخل منزل نصب می شود و هم از بیرون.

  • حفاظ پنجره سفارشی

در بعضی از موارد با توجه به نوع ساختمان می توان درخواست حفاظ دکوراتیو کرد. در این گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحی ساختمان اقدام به ساخت حفاظ می شود تا از زیبایی های ظاهری ساختمان کم نشود.

مزیت‌های حفاظ پنجره

با توجه به اینکه شکستن قفل های پنجره با هر نوع حفاظی بسیار سخت است، می توان امید داشت تا بعد از بکار بردن هر یک از حفاظ‌های پنجره، دیگر هیچ دغدغه ای برای سرقت و یا عدم امنیت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اینکه حفاظ‌های توری برای خانواده هایی که کودک دارند، بسیار مهم است و می تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قیمت حفاظ پنجره

تقریباً همه‌ی انواع حفاظ پنجره به هزینه های آنچنانی نیاز ندارد و می توان گفت که سیستم های امروزی حفاظ پنجره، از لحاظ مالی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود. با این حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را برای منازل‌تان دارید، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا یک برآورد قیمتی صورت گیرد و سپس در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزنی در آپارتمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه‌ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه‌ی آن از دلایل استفاده از آن می‌باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای به حداکثر تا 150 سانتی‌متر می‌رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاری ایسنا

 

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

کیفیت نرده حفاظ روی دیوار  چقدر است؟

نرده های بوته ای اما کیفیت بسیاری دارند. نرده روی دیوار  هم انواع مختلفی دارند که در واقع با بهره گیری از بهترین نوع فلزات تولید می شوند. تولید این محصول با بهره گیری از انواع مختلفی از فلزات تولید می شود تا بتوان از آن ها در مدت زمان سولانی بهره مند شوید. نکته ای که اینجا قابل توجه است که  نرده روی دیوار  در واقع محصولی است که از نظر کیفیت و امنیت از سایرین بهتر است و به همین دلیل هم برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نرده ها که از جنس فلز هستند در شرایط مختلف جوی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع نرده ها معمولا به دلیل طرحی که دارند بیش از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از نرده ها دارای طرح هایی هستند که در برابر ضربه هم محکم هستند و استحکام و کیفیت بسیار بالایی دارند.

قیمت نرده نرده روی دیوار  چقدر است؟

نرده روی دیوار  یکی از مدل های نرده هایی است که به نوع خود مدرن هستند. این نوع نرده ها معمولا نسبت به سایرین قیمت مناسب تری دارد و مقرون به صرفه هستند. این نوع از نرده ها برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف ساخته می شوند. در بین تمامی انواع نرده هایی که تولید می شوند میتوان گفت که قیمت نرده روی دیوار  اما به نسبت بیشتر است. این نوع محصولات به واسطه قیمت مناسبی که دارند فروش آن بسیار بیشتر از سایرین.  قیمت مناسب این مدل از نرده ها این امکان را فراهم آورده است تا در هزینه های جانبی صرفه جویی شود و بسیاری از هزینه ها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

همیشه این امکان وجود دارد که نرده هایی را برای دیوار ها انتخاب کنید. در این بین حتی می توان گفت که این دیوارها اگر بسیار بلند هم باشند شما میتوانید برای امنیت آن ها از نرده ها استفاده کنید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این بلندی و یا کوتاهی باعث شود که از ورود سارقین جلوگیری شود. به خصوص اگر سارق حرفه ای باشد اما شما باید از سیم خاردار برای نردهت از اماکن مسکونی، اداری و حتی باغ خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که سیم خاردار با توجه به اینکه ظاهری کاملا خشن دارد اما باز هم به راحتی بریده می شود و همین هم میتوانید باعث عدم امنیت شود.

خرید از نرده نرده از نرده سازه

اگر شما هم میخواهید نرده را برای ساختمان خود خریداری کنید دقت داشته باشید که این نوع از نرده ها معمولا باید با توجه به کاربرد شما انتخاب شوند. آنچه شما باید بدانید این است که ظاهر این نرده ها باید با ساختمان شما کاملا همخوانی داشته باشند. شما هم میتوانید از این نوع نرده ها استفاده کنید. البته نکته ای که باید بدانید این است که ظاهر ساختمان شما با نرده روی دیوار  زیباتر خواهد شد. اگر شما بتوانید از جنس مرغوب در این زمینه استفاده کنید میتوانید علاوه بر زیبایی، امنیت را نیز برای ساختمان خود ایجاد کنید. پس با انتخاب نرده روی دیوار ، زیبایی و امنیت را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید.

حفاظ روی دیوار حیاط

نرده ویلایی

در نرده ویلا ویژه شرکتی نرده سازه کلیه مشکلات نرده رفع و تبدیل به موانع عبور شده است . شاسی کشی نرده شاخ گوزنی ویژه ویلایی از دو ریل موازی از نوع میلگرد ۱۰استفاده شده است . در هر میله اصلی نرده شاخ گوزنی از قطعات ۱۵سانتی نوک تیز به تعداد ۳ عدد یک قطعه پایین و یک قطعهای وسط و قطعه دیگر در قسمت فوقانی تعبیه میشود . در قسمت پایین نرده در ردیف اصلی یک خم ۲۵سانتی طراحی شده که قسمت وسط مانند فنس گونه شود و این بزرگترین مزیت یک نرده شاخ گوزنی میتواند باشد. نحوه نصب نرده ویلا همانند نصب سایر نرده های شاخ گوزنی بنا به نوع دیوار است که در مقالات نرده مفصل به آن اشاره شده است. قیمت نرده نرده ویلا با توجه به ارتفاع و تراکم محاسبه میشود ‌. همان طور که در کلیه نرده نرده های روی امده است ارتفاع ۷۰ و ۸۰سانت قیمت یکسان دارند .

 

موقع خرید یا مذاکره با سازنده حفاظ نرده روی درب حیاط چه چیزهایی را باید مشخص کنیم ؟

 

پارامترهای زیر را بشناسید تا حرفهایتر با او برخورد کنید!

۱- جنس حفاظ :

همان طور که گفتیم تقریباً همه نرده حفاظ های دیوار در شهر تهران از جنس فولاد یا به قول خودمانیاش آهنی هستند. پس این یکی را میتوان از لیست دغدغهها خط زد.

۲- ارتفاع حفاظ :

 

نرده های دیوار بهطور معمول با ارتفاع یک تا یک و نیم متر ساخته میشوند. ارتفاع از مهمترین چیزهایی است که روی قیمت حفاظ اثرگذار است. ضمن این که برای کاربردهای خاص میتوانید ارتفاع نرده روی دیوار حیاط دلخواه خود را انتخاب کنید.

۳- تراکم شلوغی شاخه های حفاظ :

 

تعداد میلههای خار دار عمودی در هر متر عرض حفاظ ، تراکم آن را مشخص می کند. هر چه تراکم بالاتر باشد، یعنی میلههای عمودی به هم نزدیکتر هستند و تراکم پایین به معنی فاصله بیشتر میلهها با هم است. هر چه تراکم کمتر باشد، هزینه ساخت حفاظ پایینتر میآید. تراکم بیشتر امنیت بیشتر و گاهی هم زیبایی بیشتری به وجود میآورد.

۴- نوع حفاظ نرده روی دیوار حیاط :

حفاظ های فولادی در میتواند طرح سرنیزه ای، شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و ، نخل مرداب و یا لیلیوم باشند.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

نرده حیاط  و انواع آن

نرده روی دیوار  و حفاظ هایی که برای محافظت از خانه شما مورد بهره‌گیری پقرار می گیرند یکی از بخش های غیرقابل حذف در ساخت و ساز هستند. شما میتوانید از این نرده ها به عنوان سربازان نیزه به دست استفاده کنید که برای محافظت از منزل شما در تلاش هستند. البته شما باید به عنوان فردی که میخواهید نرده حیاط  را خریداری کنید به نکات بسیاری در این مقوله پروا کنید. در این دسته با ما و شناسایی نرده حیاط  و انواع آن همراه شوید.

انواع نرده حیاط

عوامل موثر برای انتخاب نرده حیاط

شاید تصور کنید که کار برگزیدن نرده حیاط  آسان است و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد کاربرد قرار دهید. در این دسته شما را با عوامل کارساز در برگزیدن نرده حیاط  آشنا خواهید کرد.

قیمت نرده حیاط

بدون شک شما هم یک مقدار بودجه خاصی برای حفظ خویش در عقیده گرفته اید. با پروا به شرایط اقتصادی کنونی، قیمت یگانه از مهم ترین نکاتی است که شما باید در خرید نرده حیاط  به آن دقت کنید. مانند هر چیز دیگری هم، زمانی که پای پول در وسط باشد شما باید بتوانید کالایی را برگزیدن کنید که هم بها مناسبی دارد و هم اینکه شما میتوانید کیفیت آن را تضمین کنید. در پایان گفته می شود که هرچقدر بتوانید خرج بیشتری را برای نرده حیاط  کنار بگذارید، کیفیت و در ضمن تنوع خرید شما هم بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های زیاد هم در این گویه مناسب نخواهد بود. برخی اوقات، ابتدایی ترین حفاظ ها هم میتوانند کارایی نکویی برای شما داشته باشند.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

نرده حفاظ روی دیوار  چگونه نصب می شود؟

 نرده آهنی روی دیوار  اما از مدل نرده آهنی هایی است که شما میتوانید به آسانی و در مدت زمان کوتاهی آن ها را روی انواع مدل ها نصب و اجرا کنید. نصب این محصولات اما باید توسط متخصصین در این زمینه انجام گیرد. در همین راستا اما صنایع فلزی مختلف آموزش های متعددی را ایجاد کرده است که نیاز به مهارت های خاصی دارند. شما میتوانید از مهارت های خاص خود در این زمینه استفاده کنید و یا میتوانید از افراد مختلفی کمک بگیرید که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند و کار آن ها نصب انواع نرده آهنی هاست.

  • امروزه نرده آهنی دیوار روی دیوار منازل مسکونی، ساختمان های اداری – تجاری مختلف
  • باغ ها و ویلاها و سایر اماکن فرهنگی و … استفاده می شود
  •  گرداگرد این نوع از اماکن را دیوارهای کوتاهی تشکیل داده اند که به راحتی عبور از آن ها برای هر کسی امکان پذیر می باشد. به همین جهت برای آسایش ساکنین منازل مختلف و سایر این اماکن نامبرده از نرده آهنی دیوار استفاده می شود تا عبور از روی این دیور ها را به یک رویای محال برای هر کسی تبدیل سازد.

بنابراین به طور کلی کاربرد نرده آهنی دیوار بسیار متنوع و زیاد می باشد و می توان از آن ها در راستای ارتقای سطح ایمنی و نیز ارتقای زیبایی ظاهری نمای خارجی ساختمان های مختلف بهره برد تا با خیالی آسوده خاطر در کمال آسایش و آرامش به زندگی شخصی خویش پرداخت و سلامت وسایل گرانبهای داخل منازل مسکونی خود و نیز سلامت مالی خود و عزیزترین افراد منزل خویش را تا حد بسیار زیادی بیمه ساخت. بنابراین با خرید یک نرده دیوار با مدل های مختلف بنا به سلیقه خود افراد می توان به این مهم دست یافت و علاوه بر شکیل تر شدن نمای خارجی منزل خود و بالا بردن ارزش واقعی ساختمان های خود، امنیت را در منازل شخصی خویش تا حد بسیار زیادی تضمین کرد.

به همین جهت است که بشر امروزی برای به دست آوردن امنیت منازل خود و نیز زیباسازی نمای خارجی منزل خویش از نرده دیوار بهره می برند. در این راستا دست آن ها برای انتخاب هر یک از نرده آهنی های بالای دیوار کاملا باز است. چرا که امروزه طرح های بسیار زیادی تولید و به روانه بازار شده اند که متناسب با هر نوع سلیقه ای می باشد.

حفاظ آهنی روی دیوار

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

نرده آهنی روی دیوار  چه کاربردی در امنیت دارد

شاید یکی از نزدیکترین مدل ها به حفاظ های شاخ گوزنی نرده آهنی روی دیوار  باشد. این مدل از حفاظ ها در بازار با این نام شناخته می شود. این نوع حفظا ها در واقع در بازار با عنوان حفاظ بوته خاری و همچنین حفاظ خاری نیز شناخته می شوند. میتوان گفت که این نوع حفاظ با الهام از بوته های خاردار در بیان تولید شده است و به همین جهت هم استفاده از آن ها بسیار مناسب است. شما میتوانید نرده آهنی روی دیوار  را روی دیوار و همچنین روی فنس ها و پنجره ها مورد استفاده قرار دهید و قابلیت نصب روی مکان های دیگر را نیز دارند. نرده آهنی روی دیوار  از مدل های حفاظ هایی است که بهره گیری از آن ها و همچنین نصب آنها روی محیط های مختلف نیز امکان پذیر است.

استفاده از حفاظ های بوته ای باعث می شود که نمای ساختمان شما شیک تر شود. این حفاظ ها کاربردهای بسیاری دارند که باعث می شود استفاده از آن ها روز به روز افزایش پیدا کند.

حفاظ نرده روی دیوار

نتیجه استفاده نرده حفاظ آهنی

نرده حفاظ آهنی  شکلی دارد که باعث می شود شکل ظاهری آن ها بیشتر به چشم بیاید. این نوع حفاظ ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اینطور گفته می شود که از حفاظ های بوته ای باید در نصب پایگاه های نظامی و همچنین در بخش های مختلفی مانند فرودگاه ها، مدارس و همچنین منزل نیز استفاده شود. شما همچنین در مجتمع های مسکونی و همچنین هتل ها و زندان ها میتوانید از نرده حفاظ آهنی  استفاده کنید. کاربرد بالای این محصول باعث می شود تا به صورت عمده در این زمینه و برای حفظ امنیت مورداستفاده قرار گیرند.

نرده حفاظ آهنی  چه مشخصاتی فنی و ساختاری دارد؟

حفاظ های بوته ای ارتفاع های مختلفی دارد و در ارتفاعات متفاوتی تولید می شوند که بهترین آن ها انواع استانداردی نیز دارد. همچنین می توان اینطور اشاره کرد که این مدل از حفاظ ها تراکم های متفاوتی هم دارند. یکی از نکته هایی که باید در انتخاب نرده حفاظ آهنی  به آن دقت کنید این است که شما میتوانید تراکم های مختلفی از حفاظ های بوته ای را برای ساختمان خود استفاده کنید و تماما به استفاده شما بستگی دارد. شکل ظاهری این نوع حفاظ ها باعث می شود که زیبایی نمای ساختمان شما هم بیشتر شود.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

نرده محافظ برای حیاط

نرده محافظ برای حیاط بهترین حفاظ روی دیوار به حصاری می گویند که علاوه بر حفظ امنیت دیوار و حریم خصوصی زندگی شما
راهکارهای حفظ امنیت ساختمان ها در گذشته های دور اکثر خانه ها در متراژهای بزرگ و دارای حیاط بودند که همین امر جدا از زیبایی منحصر به فردی که به منازل مسکونی می بخشید، موجب راه نفوذ سارقین مختلف به درون این ساختمان ها می شد.

به همین جهت در همان اوانتا به کنون صاحبان منازل مسکونی به فکر راه چاره ای افتاده تا برای جلوگیری از نفوذ سارقین مختلف و نیز برقرار شدن امنیت و آسایش درون ساختمان ها از راه ها و شیوه های مختلفی استفاده نمایند. یکی از این راه ها استفاده از درب های ضد سرقت بوده است که تولیدکنندگان مختلف رو به تولید و عرضه این نوع از درب ها آورده اند. استفاده از نرده های چوبی یا آهنی مختلف نیز در همین راستا از جمله راهکارهایی بوده است که بشر از گذشته تاکنون در قالب طرح ها و مدل های مختلفی تولید کرده است.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از مدل حفاظ های تقریبا قدیمی بوده است که از گذشته تاکنون وجود داشته و هنوز هم در قالب مدل های دیگری وارد بازار شده اند. اما حفاظ دیوار تنها به حفاظ شاخ گوزنی محدود نمی گردد و امروزه حفاظ های بالای دیوار زیادی را با اسم های مختلف و در قالب طرح ها و مدل های بسیار متنوع و زیبای زیادی مشاهده می کنیم که هر کدام از آن ها می توانند سلیقه هر یک از افراد مختلف گردند تا با خرید این نوع از حفاظ ها، سلامت مالی و جانی خود و اعضای خانواده خود را تضمین نمایند. بنابراین اگر هر طرح و ایده ای در ذهن خود در سر می پرورانید، می توانید با انتخاب یک مدل از مدل های متنوع حفاظ دیوار به هدف مورد نظر خویش دست یابید.

نرده آهنی دیوار

خرید حفاظ اهنی روی دیوار هزینه نیست !

امنیت هزینه نیست زیرا هیچ چیز و هیچ کس ارزش این رو ندارد که بخواهد آرامش خاطر شما عزیزان را دچار اغتشاش کند.

چرا حفاظ دیوار گروه صنعتی حفاظ سازه؟

گروه صنعتی حفاظ سازه با بیش از ۱۵ سال تلاش و بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور به جرات یکی از پیشتازان این عرصه به حساب می آید. برای ارتباط با کارشناسان فروش شرکت حفاظ سازه همین الان تماس بگیرید.

محاسبه قیمت نرده آهنی

قیمت نرده حفاظ آهنی بر اساس متر حساب می شود. که ارتفاع و تراکم حفاظ مربوطه نیز در افزایش و کاهش وزن حفاظ در نتیجه قیمت تمام شده حفاظ تاثیر دارد.

کدام نوع نرده روی دیوار مناسب می باشد؟

البته اینکه کدام نرده مناسب برای روی دیوار منزل شماست. باید کارشناسی شود و محل قرار گرفتن حفاظ بر اساس دیوارهای پیرامون بررسی شود. تا بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد داد.

محاسبه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

حفاظ آهنی روی دیوار بر اساس نوع وزن مصرفی به صورت کیلویی و متر مربعی مورده محاسبه قرار می گیرد. هر چقدر مقدار وزن آهن مصرفی در حفاظ دیوار باشد قیمت حفاظ اهنی دیوار نیز به همان ترتیب بالاتر می شود.

نرده حفاظ سردیواری

نرده حفاظ سر دیواری انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به حفاظ شاخ گوزنی اشاره کرد. که یکی از پر فروش ترین نرده های روی دیوار به شمار می رود.

وزن حفاظ آهنی دیوار

یکی از مسائلی که باید مورده بحث قرار بگیرد این است که حفاظی که شما تهیه می کنید. چقدر وزن دارد.با میلگرد شماره چند ساخته شده شاسی حفاظ پروفیل می باشد. یا میلگرد می توانید برای این امر با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید . و در مورده چگونگی ساخت نرده روی دیوار با ما مشورت کنید.

محاسبه قیمت حفاظ دیوار و نرده روی دیوار

حفاظ دیوار به صورت متر طولی مورده محاسبه قرار می گیرید. به این صورت که حفاظ مورده نظر توسط شما مشتریان عزیز انتخاب می شود. و قیمت اون نوع از حفاظ بستگی به نوع فرفورژه یا ساده بودن نرده روی دیوار مصرفی توسط کارشناسان این شرکت به شما عزیزان اعلام می شود

نرده دیوار شاخ گوزنی

پر فروش ترین نرده در میان حفاظ های آهنی حفاظ شاخ گوزنی می باشد. که با میلگرد۱۰ ساخته می شود. به دلیل قیمت پایین و کاربرد بالا در سطح امنیتی منزل و حتی سطوح امنیتی بالاتر

حفاظ سازه تولید کننده حفاظ دیوار آهنی
از تولید کننده به مصرف کننده با ما همراه باشید با بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور

 

 

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

تولید کننده حفاظ نرده دیوار

تولید کننده حفاظ بالای درب حیاط پارکینگ  امروزه در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که در میان انواع و اقسام مختلف حفاظ اهنی می توان به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته ای، حفاظ سر نیزه ای، حفاظ نیزار و… اشاره کرد که هر کدام از این مدل های مختلف حفاظ های بالای بالای درب حیاط پارکینگ با طراحی های منحصر به فرد خاص خود تولید گردیده اند. در این بین حفاظ بالای درب حیاط پارکینگ لیلیوم، نیزار و بوته ای برگرفته از طبیعت می باشند و مدل این نوع از حفاظ ها با توجه به شکل و شمایل گل های موجود در طبیعت ساخته شده اند و با الهام گرفتن از طرح گل های مختلف، حفاظ بالای درب حیاط پارکینگ مستحکم و مقاومی ساخته اند که موجب برقراری امنیت و آسایش خانواده ها گردیده است. در طراحی صنعتی نیز اصلی و قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه انسان ها می توانند با بهره گیری از دل طبیعت فکر خود را گسترش داده و با تفکر و دید باز رو به طراحی های هنرمندانه و خلق و نوآوری های بی نظیری در سطح جهان آورند. کما اینکه در طراحی های مختلف امروز بشری این امر بسیار مشهود می باشد.

حفاظ روی دیوار

حفاظ بالای درب حیاط پارکینگ نیز از این قاعده مستثنی نگردیده و با الهام گرفتن از دل طبیعت امروزه مدل های متنوع و گوناگونی از حفاظ های بالای بالای درب حیاط پارکینگ را ملاحظه می کنیم که انسان ها می توانند از آن ها برای سطح ایمنی منزل خویش بهره گیرند. این نوع از حفاظ ها علاوه بر زیبایی های منحصر به فردی که دارد و موجب زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ها می گردد، استحکام و مقاومت خاصی داشته و به این صورت طراحی و ساخته شده اند که این نوع از گل ها با شاخه های متنوع و زیادی که دارند و به صورت بسیار تیز و برنده ای ساخته شده اند تا اگر هر سارق و فرد مزاحم و شروری قصد شرارت و سرقت از این خانه های حیاط دار داشته باشد، به هیچ عنوان نتواند با گیر کردن دست و پای خود به شاخه های این نوع از حفاظ ها از روی آن ها عبور کند چرا که نوک تمامی این شاخه ها بسیار تیز و برنده بوده و به همین منظور عبور و نفوذ از آن ها را کاری بسیار دشوار و قریب به محال کرده است. به همین علت است که توصیه می گردد به جهت بالا بردن سطح ایمنی منازل حیاط دار از حفاظ بالای درب حیاط پارکینگ در طرح ها و مدل های متنوع و مختلف زیادی استفاده شود تا سودای به یغما بردن این خانه ها به یک رویا و آرزوی محالی برای سارقان و افراد شرور تبدیل گردد.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

حفاظ دیوار سر درب منزل

سردر و حفاظ آهنی روی دیوار ها را نیز به صورت کاملا تیز شبیه به چاقوی برنده ای با شاخک های متنوع و چسبان به هم در ارتفاع بالای یک متر می سازند تا هیچ جایی برای گیر کردن دست و پای افراد سارق به جهت بالا رفتن از آن ها وجود نداشته باشد و در صورتی که بخواهد از این حفاظ آهنی عبور نماید، ممکن است دست و پای وی از برخورد با نوک تیز و برنده این حفاظ ها زخمی شود و او را با آسیب هایی مواجه سازد.

به همین علت هر سارقی پیش از آنکه تصمیم به سرقت از منازل مختلفی بگیرد، با مشاهده حفاظ آهنی و خاصیت برندگی و طراحی بی نظیر و کاربردی این نوع از حفاظ ها به طور کلی از انجام این کار سر باز می زند که همین علت به نوبه خود سبب برقراری امنیت و آسایش و آرامش ساکنین چنین منازلی گشته است که با خیالی راحت به زندگی شخصی خویش ادامه می دهند و هرگز تصور نمی کنند که سارقی بخواهد از این حفاظ آهنی مستحکم و با طراحی منحصر به فرد خود را به داخل منازل آن ها وارد سازد.

حفاظ روی دیوار

امنیت حفاظ روی دیوار آهنی

امنیت را برای خانواده ها برقرار ساخته است بنابراین اگر قصد برقراری امنیت و آسایش خود و خانواده های خود هستید، می توانید با تولیدی های مختلف حفاظ آهنی ارتباط گرفته و پس از انتخاب مدل مورد نظر خود و خریداری حفاظ آهنی مراحل نصب و اجرای آن را به سادگی انجام داده تا پس از آن امنیت را برای خود ارزانی دارید و از زندگی سرشار از آرامش خویش نهایت بهره را ببرید.

حفاظ دیوار و حفاظ درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی یکی از بهترین محافظ ها برای درب ورودی منزل شما می باشد. که در انواع مختلفی ساخته می شود در ادامه بیشتر در مورده گارد آهنی درب منزل با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

فروش حفاظ دیوار

حفاظ دیوار در انواع مختلفی ساخته می شود . که یکی از آنها را می توان به نرده آهنی یا حفاظ آهنی نام برد.لازم به ذکر است. که بیشترین سرقت از منزل شما از طریق دیوار پنجره و تراس صورت می گیرد.

حفاظ آهنی روی دیوار

حفاظ آهنی روی دیوار یک امر بسیار مهم برای حفظ امنیت خانواده و حریم زندگی شما به شمار می رود. حفاظ آهنی در انواع مختلفی ساخته می شود که در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

بهترین حفاظ روی دیوار

حفاظ سازه تولید کننده انواع نرده حفاظ آهنی روی دیوار و همچنین حفاظ پنجره و درب آکاردئونی می باشد.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

حفاظ دیوار با مدل هایی از جمله:

حفاظ دیوار حفاظ شاخ گوزنی، لیلیوم، بوته ای، نیزار، سرنیزه ای و…
برای مصارف مختلف از جمله سر در ساختمان ها، روی دیوار ساختمان ها به ویژه دیوارهایی با ارتفاع کم، به عنوان حصار گرداگرد زمین های مختلف، حفاظ درب ساختمان ها از جمله درب آکاردئونی، حفاظ درب و پنجره مکانهای بزرگ همچون هتل ها، ویلاها، زندان ها، فروشگاه های بزرگ و… مورد کاربرد و کارایی واقع می گردند تا به این منظور با جنس محکم و قدرتمند خود مانع از ورود هر فرد مزاحمی به درون این ساختمان ها گردند. بنابراین کاربرد حفاظ آهنی امروزه تنها به نرده های ساختمانی ختم نمی گردد و در مکان های بسیار مختلفی می توان از حفاظ روی دیوار به جهت برقراری امنیت استفاده و بهره لازم را برد. ضمن اینکه تمامی این حفاظ ها امروزه به جهت سلایق مختلف افراد در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا به این منظور هر فردی بنا بر سلیقه خود رو به خرید یکی از این حفاظ های مختلف برای محافظت از مال و جان خود و اعضای خانواده اش آورد.

نرده حفاظ روی دیوار

طراحی های منحصر به فرد حفاظ دیوار

طراحی حفاظ آهنی دیوار به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که به هیچ عنوان راهی برای نفوذ سارق یا فرد مزاحم به درون آن ها وجود نداشته باشد. به عنوان مثال حفاظ آهنی پنجره را به گونه ای طراحی می کنند که علاوه بر ایجاد یک قاب بسیار شکیل و زیبا که موجب شگفتی و زیبایی ظاهری منحصر به فردی به پنجره منزل شما می گردد، با مدل های مختلف و جذاب از جنس با کیفیت و نزدیک به هم می سازند تا نتوان از میان شکاف به وجود آمده به راحتی وارد منزل افراد شد. از آنجایی که جنس این حفاظ ها نیز از جنس آهن می باشد، امکان برش یا خم کردن آن ها و نفوذ به داخل آن ها سخت یا به تعبیری غیر ممکن است.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۷
مرداد

حفاظ دیوار و انتخاب مناسب برای ساختمان

امروزه به جهت ایجاد امنیت از حفاظ آهنی مختلف با مدل های گوناگون زیادی استفاده می شود که هر کدام از آن ها آرامش را به خانه ها به ارمغان می آورند تا علاوه بر ورود و خروج سارق و هر گونه افراد شرور و مزاحم دیگری به درون منازل مسکونی مانع از شکستن شیشه با پرتاب یا برخورد اشیاء مختلف به سمت آنان شوند. چرا که ممکن است با هنگام فوتبال داخل کوچه و خیابان با برخورد ساده یک توپ فوتبال به راحتی شیشه پنجره شکسته شود. و علاوه بر ایجاد خسارت ممکن است آسیب های جزئی را به ساکنین خانواده ها وارد سازد و آرامش آن ها را برای مدتی از بین ببرد. بنابراین حفاظ آهنی می تواند مانع این کار شود و با جنس آهنی خود خیال ساکنین خانواده ها را از بر هم زدن آسایش آنان آسوده خاطر سازند.

حفاظ روی دیوار

حفاظ آهنی مدرن

حفاظ آهنی مدرن امروزه دیگر مانند نرده های آهنی گذشته نیست که خیلی زود بر حسب عوامل مختلف دچار پوسیدگی و ضد زدگی و خرابی می شدند و به راحتی قابل از میان برداشتن بودند؛ بلکه امروزه با تکیه بر اصل محافظت در برابر هر گونه سارق و اشیاء مزاحم و نیز بر حسب ایجاد امنیت و رقم زدن زیبایی ظاهری نمای بیرونی ساختمان،

  • حمیدرضا هاشمی