میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۵
شهریور

حفاظ شاخ گوزنی در چه طرح هایی تولید می گردد؟


این نرده فلزی طبق سفارش و نیاز مشتری در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. بطور معمول و رایج در اندازه و تراکمی که در زیر به آنها اشاره شده تولید میگردد.
طول : به طور معمول و رایج ۲ متر ساخته می گردد.
ارتفاع : اندازه های ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر می باشد.
عرض : متناسب با ارتفاع از ۴۰ سانت تا ۶۰ سانت هستند.
تراکم : معمولا تراکم آن از ۸ شاخه اصلی در ۲متر تا ۱۵ ردیف شاخه تراکم اصلی در دو متر می باشد.

عوامل موثر بر تولید حفاظ شاخ گوزنی :


۱-تاثیر وزن حفاظ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:


هرچند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را بصورت متری محاسبه میکنند ولی شما باید وزن تقریبی هر متر را نیز داشته باشید تا افراد سودجو با کم کردن شاخه های حفاظ و همچنین با استفاده از میلگردهای نازک تر نتوانند شما را فریب دهند.


۲-تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:


دو روش برای جوشکاری حفاظ استفاده میشود: جوشکاری قدیمی (الکتردود) و جوشکاری مدرن( تحت گاز co2 ) جوشکاری مدرن هر چند هزینه بالاتری دارد ولی قطعا به دلیل جوش عالی ، اتصال محکمتر و بادوامی تری ارائه میکند در دراز مدت برای خریدار به صرفه تر است. کارخانه های معتبر از این روش جوشکاری استفاده میکنند ولی افراد سودجو بدون اطلاع رسانی به مشتری و استفاده از جوشکاری سنتی باعث پایین آمدن استحکام اتصال قطعات حفاظ میشود. حال آنکه تمام انگیزه خریدار از خرید حفاظ ، ایجاد یک مانع مستحکم روی دیوار است که با این نوع جوشکاری عملا حاصل نمیشود!

۳- تاثیر نوع رنگ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی :


استفاده از رنگ مایع و شناورکردن حفاظ در حوضچه رنگ به روش قدیمی هزینه به مراتب کمتری نسبت به رنگ کوره ای الکترو استاتیک دارد. افراد سودجو در تمامی موارد اقدام به استفاده از روشهای ارزان تر در تولید میکنند بدون اینکه این موارد را به خریدار اطلاع دهند و با این روشها قیمت نرده دیوار را پایین تر اعلام میکنند. با توجه به اینکه در صورت زنگ زدگی حفاظ , انجام رنگ کاری دوباره روی دیوار بسیار دشوار و هزینه بر است ، استفاده از روش رنگ کاری کوره ای توصیه اکید ما به خریداران است که ماندگاری بالاتری را نسبت به رنگ مایع دارد.


۴-تاثیر تعداد شاخه ها (تراکم) در قیمت حفاظ شاخ گوزنی :


تراکم در واقع ، تعداد شاخه های اصلی در یک نمونه از حفاظ است که تمام شاخه های فرعی به آن متصل میشوند. بهترین تراکم برای نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه قیمت نرده دیوار و امنیت نرده حفاظ ، شاخ گوزنی با تراکم ۱۵ ردیف است . تولید کننده های غیرمنصف با کم کردن شاخه های اصلی و حذف برخی شاخه های فرعی باز هم با کم فروشی، قیمت پایین تری به خریدار اعلام میکنند. بدون توجه به اینکه این کاربه شاکله اصلی حفاظ صدمه میزند و استحکام آن را ازبین میبرد. شما باید بع عنوان خریدار از این موضوع مطلع باشید که شکل اصلی حفاظ ها بسیار دقیق ارزیابی شده و بارها آزموده شده و به تکامل رسیده است و تغییر در شاخه های این حفاظ منجر به شکنندگی آن خواهد شد.

نرده آهنی دیوار در چند سال اخیر یکی از طراحی های مهم و ضروری در مورد ساختمان ها و بناهای در حال ساخت در معماری جدید جایگزین انواع دیگر نرده ها شده است به عبارتی ساده تر نرده آهنی شاخ گوزنی نسل سوم محافظ ساختمان است که تا کنون توانسته هم در عرصه طراحی و امنیت ساختمان به محصولی بی رقیب تبدیل شود . احتمالا شما هم بار ها در مواقعی که محل کار و یا خانه خود را ترک کرده اید استرس این را داشته اید که سارقان برای سرقت اموال و دارایی های شما و یا جهت دسترسی به اسناد مهم و با ارزش شما وارد خانه یا محل کارتان شوند. قبل از این که این اتفاق ناگوار برای شما رخ بدهد بهتر است تمهیداتی را برای حفظ اموال و دارایی هایتان بیاندیشید تا از این قبیل اتفاقات برای شما نیفتد و شاهد از دست رفتن دارایی های خود نباشید. ممکن است در این مواقع شما به فکر استفاده از روش های پیش پا افتاده مانند روشن گذاشتن لامپ ها باشید. دیگر اینگونه روش های ساده به افزایش امنیت ملک شما کمک نمی کنند. چرا که سارقین با هوش تر شده و در واقع می توان گفت که به نوعی دستمان برای سارقین رو شده است. در کنار این روش های ساده شاید وقتی صحبت از امنیت ملک می شود شما به فکر نصب دوربین مدار بسته و یا نصب دزدگیر باشید. استفاده از این وسایل الکترونیکی خوب است و تا حد بسیار زیادی از سرقت اموال شما جلوگیری می کنند ولی استفاده از این روش ها امنیت ملک را تضمین نمی کند و بهتر است در کنار این وسایل اکترونیکی از سایر روش ها مانند نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار، نصب درب آکاردئونی و یا نصب حفاظ پنجره که امنیت ملک شما را به طرز شگفت آوری بالا می برند استفاده کنید. بالا بودن دوام و ماندگاری این نوع حفاظ از بزرگ ترین مزیت های آن به شمار می رود همچنبن مواد اولیه با کیفیت نیز از مهم تربین مزیت های تولید حفاظ توسط گروه حفاظ سازه است که همیشه به آن توجه ویژه دارد.

کامل مشخص است همان طور که ازشنیدن نام حفاظ در ذهن ایجاد میشود ایجاد حفظ امنیت و مانع مناسب است حال قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تفاوت حفاظ شاخ گوزنی را در این زمینه بررسی میکنیم ، این نوع از نرده حفاظ ها از میل گردها با شکل و نظم خاص و منظم (در مدل بوته ای نامنظم ) در یک خط مستقیم به هم متصل شده اند که قسمت بالایی آن مانند چاقو برنده و مانند سوزن تیز شده اند .و بعد از اینکه از طریق جوش کاری به هم متصل میشوند درون یک کوره پخت رنگ قرار گرفته و رنگ میشوند که این شیوه تولید حفاظ شاخ گوزنی ،سبب میشود که شما یک حفاظ بسیار استاندارد و ایمن را جهت نصب در اختیار داشته باشید .

این نوع حفاظ ها با نام تجاری شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای وارد بازار نرده حفاظ شده اند .همان طور که از نام این محصولات پیداست شکل هر کدام از آنها با توجه به استفاده از ایمنی طبیعت در برابر مشکلات و مهاجمان است . شاخ گوزن در برابر مهاجمان با قدرت و خشونت است و خار در بوته برای جلو گیری و احساس درد در برابر مزاحمان برای چیدن و تصاحب گل است ترکیب این دو شکل موجود در طبیعت حفاظ باقدرت و بسیار زهرآگین را به وجود میاورد.

این نسل از حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی از طرف مراجع انتظامی و تامین امنیت هم به نوعی تایید میشده و بسیاری از خود این مناطق از این نوع حفاظ روی دیوار استفاده میکنند. اگر شاخ گوزنی را بر روی زمین گذاشته و به صورتی نصب کنیم در ارتفاع های ۹۰ سانت و ۱ متر به بالا عبور یا پرش از روی آن تقریبا امری غیر ممکن و بسیار خطرناک محسوب میشود که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب میکنند ؛ همان طور که در کلیه امور مرسوم است دزدان و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت را تامین کرده اند در هر موضوعی دزدی نکرده و به سراغ موارد راحت تر میروند این امر هم برای نرده فلزی و نرده روی دیوار هم صادق است.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۵
شهریور

نرده راه پله‌ دوبلکس گرد

پله‌ گرد بر اساس فرم، جنس و کاربردهایی که دارد، می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. پله از نظر فرم می‌تواند به صورت پله‌ گرد با حالت‌های چرخش در پایین و بالا در جهت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل زیباتر کردن خانه‌ها و ادارات، در زمان گذشته در قصر‌ها و عمارات از این پله‌ها استفاده می‌شد. پله‌‌ گرد دوبلکس فضای کمتری را داخل خانه اشغال می‌کنند و بخاطر همین ویژگی، اهمیت خاصی در معماری داخل خانه پیدا کرده‌اند.

از پله‌های گرد استیل با پله‌های شیشه‌ای، بیشتر برای زیبایی نما استفاده می‌شود و می‌توان برای بهتر نشان دادن فضا از گیاهان متنوع برای تزیین فضا استفاده نمود. پله‌ها‌ی دوبلکس گرد چوبی شناور، از دیگر نمونه‌های پله دوبلکس هستند که فضاهای کوچک را سبک‌تر و وسیع‌تر نشان می‌دهند. پله‌های گرد مارپیچی، یکی از انواع پله‌ها‌ی گرد دوبلکس هستند که چندین سال است استفاده می‌شوند و هرگز هم از مد نمی‌افتند. این نوع پله در طرح‌ها و جنس‌های متفاوت با توجه به سلیقه‌ مشتری و کاربری فضا ساخته می‌شود و در کل زیبایی منحصر بفردی به فضای داخل خانه می‌بخشد. چون پله‌های مارپیچی محدودیت استفاده از جنس را ندارند، می‌توان از هر نوع جنسی از جمله چوب، شیشه، فلز استفاده نمود تا به آن دکوراسیون خاصی که مد نظرمان می‌باشد، برسیم.

پله‌ دوبلکس مارپیچی، قابل استفاده در هر مکانی نیز هست. در کنار استفاده از مدل‌های خاص این نوع پله دوبلکس، می‌توان از وسایل مکمل مانند قاب عکس، پوستر‌‌های نصب شده بر روی دیوار جانبی، استفاده از گلدان در بین راه‌پله و یا مواردی از این قبیل نیز استفاده نمود تا زیبایی بیشتری به محیط افزوده شود

  • حمیدرضا هاشمی
۰۵
شهریور

انواع نرده فلزی راه پله دوبلکس

همانطور که یادآور شدیم، امروزه نرده راه پله دوبلکس تنها به نوع رایج و مرسوم

قدیمی خود یعنی نرده فلزی راه پله با قوطی فلزی منتهی نمی گردد؛

بلکه می توان نرده فلزی راه پله با قوطی امروزی را به صورت ها و اشکال مختلفی

در منازل مسکونی خویش و یا کافی شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه های بزرگ و پاساژ ها و…

بکار بست که علاوه بر تضمین امنیت، زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد.

بنابراین اگر قصد خرید نرده فلزی راه پله با قوطی دارید، باید اولا به این نکته واقف باشید

که نرده فلزی راه پله با قوطی فلزی که در گذشته به شکل ساده و بی آلایش خویش مرسوم بوده

نیز کماکان وجود دارد ولی نه به همان شکل و قالب سنتی خویش؛

بلکه در قالب و طرحی جدید که با مدل هایی که در خود در طی این سال ها دیده است،

سبب هجوم مردم به خرید نرده فلزی راه پله با قوطی فلزی شده اند.

پس هنوز هم می توان از نرده فلزی راه پله با قوطی فلزی استفاده کرد

 

حفاظ راه پله

با این تفاوت که طرح هایی که در این حفاظ های آهنی امروزه

در نرده فلزی راه پله با قوطی کارگذاری می شود طبیعتا با طرح ساده گذشته بسیار متفاوت و زیباتر می باشند

ضمن اینکه استحکام و امنیت این نرده ها نیز در نظر طراح لحاظ شده است

تا با مقاومتی بالاتر تضمین سلامتی جان افراد گردد.
اما در صورتی که می خواهید خود را وارد یک وادی دیگری کنید

و از طرح های آهنی خود را خلاص کنید و رو به طرح های دیگری آورید، بایستی

خاطر نشان کرد که امروزه شما می توانید نرده فلزی راه پله با قوطی منزل یا هر مکان پلکانی

دیگری را با جنس های دیگری غیر از چوب نیز امتحان کنید تا زیبایی خاص و منحصر

به فردی به فضای اطراف خود حکمفرما سازید.

 

نرده حفاظ راه پله

در زیر به معرفی برخی از این طرح ها خواهیم پرداخت:

۱- نرده فلزی راه پله با قوطی چوبی

از نرده فلزی راه پله با قوطی چوبی به عنوان یکی از منحصر به فردترین

و بهترین نرده های راه پله می توان نام برد که شاید با شنیدن نام آن

شما یاد خانه های روستایی قدیمی بیفتید که فوق العاده بانشاط و

پر از طعم شیرین زندگی و سرشار از آرامش بودند. با نرده فلزی راه پله با قوطی

چوبی می توانید حس زیبایی وجود در طبیعت و روستاهای سرسبز

و پر از نشاط و آبادانی را وارد منزل خویش کنید و با طرح های فوق العاده لاکچری

و فانتزی زیبایی که به صورت کاملا مدرن و شیک طراحی و ساخته اند، بیشترین لذت و بهره را ببرید.

 

نرده راه پله

 

۲- شیشه ای

در برخی از فروشگاه ها از نرده فلزی راه پله با قوطی شیشه ای استفاده می کنند

که طبیعتا می توان کاربرد آن را در مکان های دیگری نیز گسترش داد.

هر چند که کاربرد نرده فلزی راه پله با قوطی شیشه ای علی رغم زیبایی منحصر به فردی که دارد،

برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند چندان گزینه مناسب و مطلوبی به نظر نمی آید.

ولی به طور کلی می توان از این نوع از نرده های چوبی نیز استفاده لازم را برد.

۳- استیل

از نرده فلزی راه پله با قوطی استیل نیز می توانید

برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل خویش در کنار وجود امنیت بالا نیز بیشترین استفاده

و بهره لازم را ببرید و به دیزاین خانه خود طرحی نو و رنگ و لعابی برجسته ببخشید.
بنابراین به طور کلی هر یک از مدل های یاد شده نرده فلزی راه پله با قوطی را شما می توانید

برای خانه یا پاساژ و فروشگاه های زنجیره ای خویش استفاده کنید

تا در هر مکان پلکانی از وجود نرده هایی با جنس های مختلفی به جهت امنیت و آسایش

و نیز زیباسازی محیط بیشترین استفاده و بهره لازم برده شود.

  • حمیدرضا هاشمی
۰۵
شهریور

نقش و کاربرد نرده فلزی راه پله با فرفورژه در منازل مسکونی

نرده راه پله دوبلکس در گذشته های دور تاکنون وجود داشته است

با این تفاوت که در گذشته از نرده فلزی راه پله با قوطی تنها به شکل فلزی یا آهنی

و فقط در راستای حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت.

امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب نرده فلزی راه پله با قوطی قرار دارد

با این تفاوت که در ساخت و طراحی نرده فلزی راه پله با قوطی امروزه تنها به عنوان یک حفاظ آهنی

 

نرده راه پله مدرن

برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های فوق العاده بی نظیری از

نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی متفاوت و چشمنواز

را نیز در اولویت قرار داده اند. به همین جهت است که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید

و طراحی نرده فلزی راه پله با قوطی به شکل ها و در قالب جنس های متفاوتی از جمله:

نرده فلزی راه پله با قوطی فلزی، چوبی، شیشه ای، سنگی، استیل، آلومینیومی و….

  • حمیدرضا هاشمی
۰۵
شهریور

نرده فلزی دوبکس در ساختمان

نرده راه پله دوبلکس با قوطی درون ساختمان ها یکی از مواردی است

که می بایست حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گردد

تا به این منظور به هنگام سکندری خوردن یا به هر دلیلی افتادن و سقوط

از روی پله های ساختمان بتوان از نرده فلزی راه پله با قوطی به عنوان تکیه گاهی

 

نرده راه پله

در جهت حفظ جان خود استفاده کرد. این مسئله زمانی بیشتر نمود می یابد

که داخل ساختمان ها بچه های کوچک و بازیگوشی باشند که دائما از پله ها

بالا و پایین می روند و احتمال سقوط یا سکندری خوردن آن بسیار زیاد است

و در صورت نبود نرده فلزی راه پله با قوطی ممکن است عواقب جبران ناپذیری

در پی داشته باشد. بنابراین ساخت و نصب نرده فلزی راه پله با قوطی را بلافاصله

پس از نصب پلکان منزل خویش حتما به دست افراد متخصص و کاربلد بسپارید

  • حمیدرضا هاشمی