میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹
شهریور

مجتمع فولاد ویان

برای اطلاع ازسایز و  ورق و قیمت میلگرد  با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا برای مشاوره و قرارداد فروش با شرکت آهنگستر و انتخاب بهترین کارخانه برای خرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

مجتمع فولاد ویان قادر است شمش فولاد آلیاژی سبک ساختمانی (بیلت) به ظرفیت 550 هزار تن سالیانه تولید نماید و در اراضی کبودر آهنگ قرار گرفته است.  کارخانه فولاد ویان همدان با سرمایه اولیه 135 میلیارد تومان و سرمایه ارزی 56/5 میلیون یورو فرصت اشتغال مستقیم برای 510 نفر و اشتغال غیر مستقیم برای 440 نفر نیروی پیمانکاری را در بخش صنعت فولاد کشور فراهم نموده است. همچنین تکنولوژی این واحد صنعتی از شرکت فوست آلپین اتریش می باشد (مدرنترین تکنولوژی تولید فولاد توسط کوره های قوس الکتریکی در ایران). این مجتمع با 100% سرمایه گذاری بخش خصوصی در 386 هزار متر مربع مساحت در مدت سه سال و هشت ماه در 42 کیلومتری همدان ساخته شده است.

شرکت آهن ایرانیان علاوه برتیرآهن ،پروفیل و.....تمامیه تولیدات فولاد را به شما عزیزان عرضه می کند.

 

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

شرکت فولاد کالا فوکا

شرکت فولاد کالا فوکا بر اساس نیاز صنعت و جامعه در زمینه بازیافت ضایعات (قراضه صنعتی) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با همکاری شرکت آلمانی شولتز به طور رسمی در زمینی واقع در کیلومتر ۵۵ جاده اصفهان – شیراز ، شهرک صنعتی رازی آغاز نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فولاد کالا فوکا و فعالیت این شرکت از طریق چت آنلاین آهن ایرانیان با ما در تماس باشید.

 

ورق سیاه در صنایع خوردرو سازی و صنایع سنگین کشور کاربرد بسیاری دارد از این رو می توان گفت نقشی حیاطی در صنایع سنگین کشور دارد و می توان به جرات گفت شرکت آهن ایرانیان بزرگ ترین توزیع کننده انواع ورق در سطح کشور می باشد.

انواع ورق

ورق تولید شده در کارخانه جات فولاد طی فرایند های مختلفی می تواند به صورت سفید و رنگی و یا گالوانیزه تولید شود که هر کدام در صنایع مختلف کشور کاربرد های بسیار زیادی دارند که در مقالات بعدی بیشتر در مورد آن گفتگو میکنیم .

سایز انواع ورق

برای اطلاع ازسایز و  ورق و قیمت میلگرد  با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا برای مشاوره و قرارداد فروش با شرکت آهنگستر و انتخاب بهترین کارخانه برای خرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

شرکت آژند رهاورد سپاهان

 

ورق سیاه در صنایع سنگین کشور

ورق سیاه در صنایع خوردرو سازی و صنایع سنگین کشور کاربرد بسیاری دارد از این رو می توان گفت نقشی حیاطی در صنایع سنگین کشور دارد و می توان به جرات گفت شرکت آهن ایرانیان بزرگ ترین توزیع کننده انواع ورق در سطح کشور می باشد.

شرکت آژند رهاورد سپاهان واقع در کیلومتر ۵۰ جاده اصفهان – شیراز – شهرک صنعتی رازی ، فاز سوم ، بلوار توسعه ، بلوار کاوشگران ، بلوار آفتاب در سال ۸۱ و تحت شماره ۱۹۷۳۷۸ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید و فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش و صادرات محصولات فولاد مبارکه آغاز نمود.
در سال ۱۳۸۹ اقدام به احداث یک واحد کارخانه به مساحت 14000 متر مربع و با 4000 متر فضای سالن های تولید ی بمنظور تولید و فروش انواع لوله های صنعتی وپروفیل در ابعاد و سایز های مختلف نمود .
این شرکت هم اکنون در حال طراحی و ساخت دستگاههای جدید و توسعه خطوط تولیدی با تنوع محصولات میباشد. و همچنین آماده همکاری در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با این صنعت می باشد.
● تولید لوله های 50 و 60 با ضخامتهای (گوشت) 8/1 الی 4 میلیمتر با کیفیتهای مختلف طبق سفارش مشتری.
● لوله قطر 30 با ضخامتهای (گوشت) 8/1 الی 4 میلیمتر
● پروفیل 20*20
● برش طولی کویلهای گرم (نوار باریک) 2 تا 6 میلیمتر، کمترین برش عرضی 20 میلیمتر می باشد.
● خرید و فروش انواع کلاف گرم ، سرد ، گالوانیزه ، رنگی ، اسید شوئی.

کلیه فعالیتهای

آژند رهاورد سپاهان با تلاش و برنامه ریزی دقیق با اهداف کسب رضایت و اعتماد مشتریان وارتقاء کمی و کیفی محصولات میباشد.

برای اطلاع ازسایز وورق و قیمت میلگرد  با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا برای مشاوره و قرارداد فروش با شرکت آهن ایرانیان و انتخاب بهترین کارخانه برای خرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

شرکت لوله و پروفیل نوین پارسیان زنجان

شرکت لوله و پروفیل نوین پارسیان زنجان تولید کننده انواع لوله و پروفیل در ایران می باشد. قیمت پروفیل شرکت نوین پارسیان جنوب امروز را به صورت لحظه ای در سایت آهن ایرانیان مشاهده کنید.

گروه تولیدی صنعتی فولادگران

شرکت تولیدی صنعتی فولادگران امروز تولیدکننده انواع لوله، پروفیل و مقاطع فولادی در سایزهای مختلف می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات فولاد گران ابتکار نوین ایرانیان از طریق چت آنلاین آهن ایرانیان با ما در تماس باشید.

صبا پروفیل

صبا پروفیل تولید کننده لوله و پروفیل صبا در ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کارخانه پروفیل صبا از طریق چت آنلاین آهن ایرانیان با ما در تماس باشید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

شرکت لوله و پروفیل برفیان آمل

شرکت لوله و پروفیل برفیان آمل تولید کننده لوله و پروفیل در ایران می باشد. قیمت پروفیل برفیان آمل امروز را به صورت آنلاین در سایت آهن ایرانیان مشاهده کنید. لیست قیمت پروفیل آمل را می توانید درآهن ایرانیان مشاهده کنید.

شرکت لوله و پروفیل شرکا

شرکت لوله و پروفیل شرکا تولید کننده لوله و پروفیل در ایران می باشد.  سبد فروش محصولات شرکت لوله و پورفیل شرکا :
پروفیل  از سایز 10*20 تا 135*135 از ضخامت 2 تا 4 میلی متر

پروفیل درب و پنجره از ضخامت 2 تا 2.5 میلی متر

لوله های صنعتی از سایز 1/2 تا 4 اینچ از ضخامت 2 تا 3 میلی متر 

قیمت نبشی و پروفیل شرکا امروز را به صورت لحظه ای در سایت آهن ایرانیان مشاهده کنید.

 

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

شرکت پویش بازرگان

میلگرد  شرکت پویش بازرگان در ابتدای سال ۹۴ توسط شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان تاسیس و جهت نیل به اهداف خود و استفاده بهینه از ظرفبتهای موجود با واگذاری ۶۰ درصد از سهام خود به فعالان و تجار بازار فولاد از مالکیت مطلق شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان جدا و اداره آن به سهامداران واگذار گردید که اهداف  شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان به شرح زیر می باشد:
کنترل شبکه توزیع محصولات فولادی از کارخانه تولیدی تا مصرف کننده نهایی
تسهیل و تسریع در ارائه محصولات و خدمات از طریق بکار گیری تکنولوژیهای مدرن، فروش اینترنتی
فراهم نمودن تسهیلات و شرایط لازم برای خریدهای غیر نقدی
ارتباط موثر با مصرف کنندگان دائمی محصولات فولادی (انبوه سازان، تعاونی های مسکن، مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان و...)
ارتباط موثر و مفید با تجار اصلی و معتبر در زمینه فولاد با هدف خیر مقابل
کاهش قیمت نهایی مصرف کننده از طریق کاهش هزینه حمل و واسطه گریها
کسب سود ناشی از خرده فروشی محصولات و حفظ مشتریان شرکت
افزایش سهم بازار محصولات شرکت و گسترش بازارهای هدف
شفافیت مالیات بر ارزش افزوده

 

برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت میلگرد ساده اینجا کلیک کنید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

مجتمع ذوب آهن شمس تبریز

میلگرد در صنایع بزرگ کشورکاربرد اساسی و بسیار مهی دارد.به طور کلی می توان گفت بیشترین اهمیت یک ساختمان فوندانسیون آن می باشد.

مجتمع ذوب آهن شمس تبریز ( سهامی خاص) در زمینی به مساحت 23 هکتار در استان آذربایجان شرقی، در ناحیه صنعتی شهرستان عجبشیر در حال احداث می باشد. موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان به امکانات زیر بنائی از قبیل آب، برق و گاز از عمده دلایل انتخاب این محل برای اجرای طرح میباشد. واحد های در حال احداث ذوب آهن شمس تبریز عبارتند از:

واحد احیای مستقیم به روش میدرکس با ظرفیت تولید 1،500،000 تن آهن اسفنجی در سال
واحد ذوب و ریخته گری پیوسته با ظرفیت تولید 1،500،000 تن در سال انواع شمش فولادی
واحد تولید گازهای صنعتی ( اکسیژن، آرگون و نیتروژن ) با ظرفیت تولید 10 هزار نرمال متر مکعب در ساعت

 

شرکت آهن ایرانیان سعی دارد با دانش و توانایی کارشناسان این شرکت بهترین انتخاب رو برای شما عزیزان داشته باشه و  با مشاوره کارشناسان این شرکت مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت میلگرد ساده اینجا کلیک کنید.

 

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

شرکت صنایع فولاد سهند

 

قیمت لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه در دو حالت گرم و سرد به بازار عرضه می شود .شرکت آهن ایرانیان تمامیه سفارشات شما عزیزان را به صورت کامل و بدون حتی یک روز تاخیر به شما عزیزان تحویل میدهد.

عوامل مختلفی بر قیمت لوله گالوانیزه تاثیر دارند که از جمله یکی از آنها شرایط اقتصادیه کنونی می باشد تحریم های نا جوانمردانه بر کشور اسلامی عزیزمان باعث شده قیمت میلگرد، تیر آهن،پروفیل، نبشی بسیار نوسان و بالا پایین داشته باشد.

شرکت صنایع فولاد سهند آغاز در سال ۱۳۷۵ به عنوان یکی از مراکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین واحد صنعتی کشور با بکارگیری مهندسین و کارشناسان با تجربه، تکنسین ها و کارگران ماهر و با هدف تامین بخش عمده ای از نیاز های صنایع و کارگاه ها، کارخانجات تولید لوازم خانگی، شرکت های ساختمانی، طرح های عمرانی، سوله سازان و نیز تولید کنندگان قطعات خودرو و به تبعییت از سیاست های شرکت فولاد مبارکه برای زیر پوشش قرار دادن منطقه شمال غرب کشور در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار و مساحت کارگاهی ۸۰۰۰ متر مربع تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت با دارا بودن انبارهای رو باز و سرپوشیده و امکانات جابجایی انواع کلاف و ورق فولادی با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار تن فروش انواع محصولات فولادی طی سال در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارائه خدمات انبارداری، سبک سازی، برشکاری، ساخت پروفیل زد ۱۸ به طول دلخواه مشتری به صورت رول فرمینگ، نوار بری و ساخت انواع سوله و اسکلت فلزی سنگین صنعتی در خدمت مشتریان منطقه می باشد. همچنین برای تسهیلات بیشتر در امر حمل و نقل و جابجایی کالا تجهیزات ویژه ای برای تخلیه واگن در ایسگاه اختصاصی شهرک صنعتی شهید سلیمی توسط این شرکت تعبیه شده که با بهره گیری از این امکانات شرکتصنایع فولاد سهند آغاز آماده ارائه خدمات به سایر شرکت ها و کارخانجات منطقه و بخصوص شرکت ها و کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی می باشد. شرکت فولاد سهند اغاز با اخذ گواهینامه بین المللی ( ISO 9001 : 2000 ) در مدیریت کیفیت از شرکت TUV راینلند آلمان توانسته است این استاندارد را پیاده سازی و در شرکت مستقر نموده و خود را متعهد به اجرای آن میداندتحریم های ناجوامردانه و دور از حقوق بشر علیه کشور عزیزمان باعث شده تا برخی از قیمت ها بسیار جابجا شوند و صنایع فولاد نیز از این داستان جدا نبوده است و

 قیمت لوله مانیسمان نسبت به دو سال گذشته متاسفانه با سعود بالایی رو به رو شده است.

 

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

گسترش فولاد تبریز

شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی گروه، متشکل از چندین مجتمع و کارخانه بزرگ و پروژه های در دست احداث، در حال فعالیت می باشد که از بدو تاسیس، نوع مدیریت در این شرکت سبب شده تا توسعه گروه، تحت سیستم ها و برنامه ریزی های استراتژیک بصورت علمی و چند بعدی جریان داشته باشد. تنوع فعالیت و گستردگی سازمانی این شرکت بسیار بالا بوده و تولیدات کارخانجات صنعتی این هلدینگ شامل: انواع شمش فولادی (Billet & Bloom)، انواع میلگرد (ساده، آجدار و کلاف)، انواع مقاطع فولادی (تیرآهن، ناودانی و نبشی)، انواع فرآورده های معدنی (سنگ آهن هماتیت و مگنتیت، کنسانتره تیتان، سنگ آهک با خلوص بالای 97درصد، سنگ سلیس با خلوص بالای 97 درصد، زغال سنگ، کانسنگ مس و طلا)، سازه های فلزی، جرثقیل سقفی، انواع لوله های فولادی و گالوانیزه ( گاز، صنعتی و آبرسانی )، انواع قوطیهای مربع و مستطیل ( صنعتی و ساختمانی ) و انواع ورق گالوانیزه می باشند. در سالهای اخیر رویکرد و سیاست گذاری گروه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز بر مبنای ساخت و واگذاری کارخانجات تولیدی به صورت نقد و یا فاینانس می باشد. این روند باعث گردیده سرعت تـوسعه صنعتـی و همراه با آن میـزان اشتغالزائی در منطقه افزایش چشمگیـری داشته و فضا برای تولیدکنندگـان به صورت تخصصی و برای عمـوم مـردم به صورت مشـارکـت و سرمـایه گذاری باز گردد.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
شهریور

سرمایه گذاری فولاد گستر کوثر ( هولدینگ تخصصی )

سرمایه گذاری میلگرد فولاد گستر کوثر ( هولدینگ تخصصی )، در راستای اهداف توسعه ای شرکت سرمایه گذاری دریک و به منظور افزایش نظـارت و ارتقـاء سطح فعالیت شرکت ها تاسیس گردیده است. هم اکنون شرکت های بزرگی نظیر ماشین سازی یاقوت، بنیان دیزل تبریز، مرکز آموزش و دانشگاه جامع علمی کاربردی، زیر نظر این گروه سرمایه گذاری فولاد گستر کوثر مشغول به فعالیت می باشند.

فولاد صائب تبریز

واحد های در دست احداث و محصولات تولیدی مجتمع فولاد صائب تبریز به شرح زیر می باشند:

واحد تولید آهن اسفنجی به روش احیای مستقیم با ظرفیت 400 هزار تن در سال
واحد ذوب و ریخته گری پیوسته با ظرفیت 550 هزار تن در سال
واحد نورد گرم مقاطع فولادی ( تیر آهن بال پهن، نبشی و ناودانی ) با ظرفیت 300 هزار تن در سال
واحد نورد گرم میلگرد شاخه ای و کلاف با ظرفیت 250 هزار تن در سال
واحد تولید گازهای صنعتی ( اکسیژن، آرگون و نیتروژن )

شرکت آهن ایرانیان تمامیه تولیدات صنایع  فولاد کشور را به قیمت درب کارخانه به شما خریداران عزیز تحویل میدهد.
قیمت ناودانی
برای اطلاع از انواع میلگرد و ناودانی با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

 

  • حمیدرضا هاشمی