میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

۳۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹
مهر

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالی که پیش می آید این است که وقتی شما میتوانید از انواع حفاظ های پنجره آهنی استفاده کنید چرا باید حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب کنید.

این محصولات در سال های اخیر به جای نرده های استیل و سنگ های قلیانی جایگزین شده اند، همچنین استفاده از آن ها در نرده پنجره به جای نرده های فلزی نیز افزایش یافته است. اما دلیل این امر چیست؟
محصولات فرفورژه نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب تری دارند.

البته این قیمت مناسب تر باعث نمی شود که شما در کیفیت این نوع از محصولات دچار تردید شوید بلکه آنچه باید بدانید این است که قیمت این نوع نرده ها در مقایسه با قیمت انواع آهنی بهتر است.

در سال های اخیر با توجه به رشدی که در زمینه تکنولوژی های مربوط به جوشکاری ایجاد شده است، استفاده از این نوع حفاظ ها نیز با امنیت بیشتری همراه است.

نرده حفاظ پنجره فرفورژه

کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شاید اصلی ترین عاملی که باعث می شود فرفورژه طرفداران بسیاری داشته باشد این است که این نوع محصولات معمولا دارا کیفیت های بسیار خوبی هستند. نخستین بخشی که یک خریدار به آن دقت خواهد کرد نیز همین کیفیت است.

در واقع اگر نیاز مشتری توسط این نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجیح بر استفاده از نرده پنجره آهنی و یا استیل باشد.

البته افزایش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال های اخیر نشان دهنده این است که این محصولات شانس بسیاری را برای انتخاب داشته اند و کیفیت آن ها نیز تایید شده بوده است که توانسته اند تا اینجا پیشروی کنند و جای خود را در میان محصولات مختلف باز کنند.

مزایای حفاظ پنجره فرفورژه

کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه شاید در جد نرده های آهنی نباشد اما ما به شما تضمین می دهیم که استفاده از این نوع محصولات هم میتواند به اندازه محصولات آهنی برای شما کاربردی باشد.

آنچه باید بدان دقت کنید این است که این نوع نرده ها هم کم از نرده های آهنی ندارند.

البته شاید تنوع محصولات آهنی به مراتب بیشتر باشد.

همانطور که در بخش های گذشته به آن پرداختیم انواع مختلفی از نرده های آهنی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای حفظ امنیت خانه خود استفاده کنید.

در این بین حفاظ پنجره فرفورژه نیز برای شما همین کار را خواهد کرد و شما میتوانید تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

حفاظ پنجره فرفورژه | نرده آهنی پنجره فرفورژهحفاظ پنجره فرفورژه چیست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چیست؟
زمانی که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به میان می آید بدون شک شما هم یاد فلزاتی می افتد که شباهت بسیاری به آهن دارند.

حفاظ پنجره فرفورژه

در واقع تصور شما تا حدی هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته می شود اما عموما رنگ آن سیاه است و میتوان گفت که صنعتی که فرفورژه را تولید می کند در واقع یک تلفیق از هنر و صنعت است.

شما میتوانید در انواع حفاظ های فرفورژه زیبایی و همچنین ظرافت را ببینید که با تولید محصولات صنعتی ایجاد شده اند. این نوع حفاظ ها معمولا پس از اینکه به طور کامل مورد بررسی های امنیتی قرار می گیرند به این بازار عرضه می شوند.

تولید فرفورژه به عنوان حفاظ های پنجره چندین سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر این بود که این نوع حفاظ ها امنیت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزایش است میتوان گفت که امنیت نیز در ساختمان ها افزایش یافته است.
محصولاتی که به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش می رسند معمولا به دو صورت تولید می شوند که شامل نوع صنعتی که تولید کارخانه است و نوع صنفی خواهند شد. نوع صنفی معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها تولید می شود.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

قیمت حفاظ بوته ای چقدر است؟

حفاظ بوته ای یکی از مدل های حفاظ هایی است که به نوع خود مدرن هستند.

این نوع حفاظ ها معمولا نسبت به سایرین قیمت مناسب تری دارد و مقرون به صرفه هستند.

این نوع از حفاظ ها برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف ساخته می شوند.

در بین تمامی انواع حفاظ هایی که تولید می شوند میتوان گفت که قیمت حفاظ بوته ای اما به نسبت بیشتر است.

این نوع محصولات به واسطه قیمت مناسبی که دارند فروش آن بسیار بیشتر از سایرین. قیمت مناسب این مدل از حفاظ ها این امکان را فراهم آورده است تا در هزینه های جانبی صرفه جویی شود و بسیاری از هزینه ها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.
همیشه این امکان وجود دارد که حفاظ هایی را برای دیوار ها انتخاب کنید.

در این بین حتی می توان گفت که این دیوارها اگر بسیار بلند هم باشند شما میتوانید برای امنیت آن ها از نرده ها استفاده کنید.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این بلندی و یا کوتاهی باعث شود که از ورود سارقین جلوگیری شود.

به خصوص اگر سارق حرفه ای باشد اما شما باید از سیم خاردار برای حفاظت از اماکن مسکونی، اداری و حتی باغ خود استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که سیم خاردار با توجه به اینکه ظاهری کاملا خشن دارد اما باز هم به راحتی بریده می شود و همین هم میتوانید باعث عدم امنیت شود.

 

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

حفاظ بوته ای چگونه نصب می شود؟

حفاظ آهنی اما از مدل حفاظ هایی است که شما میتوانید به آسانی و در مدت زمان کوتاهی آن ها را روی انواع مدل ها نصب و اجرا کنید.

نصب این محصولات اما باید توسط متخصصین در این زمینه انجام گیرد.

در همین راستا اما صنایع فلزی مختلف آموزش های متعددی را ایجاد کرده است که نیاز به مهارت های خاصی دارند.

شما میتوانید از مهارت های خاص خود در این زمینه استفاده کنید و یا میتوانید از افراد مختلفی کمک بگیرید که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند و کار آن ها نصب انواع حفاظ هاست.

کیفیت حفاظ بوته ای چقدر است؟

حفاظ های آهنی اما کیفیت بسیاری دارند. حفاظ بوته ای هم انواع مختلفی دارند که در واقع با بهره گیری از بهترین نوع فلزات تولید می شوند.

تولید این محصول با بهره گیری از انواع مختلفی از فلزات تولید می شود تا بتوان از آن ها در مدت زمان سولانی بهره مند شوید. نکته ای که اینجا قابل توجه است که حفاظ بوته ای در واقع محصولی است که از نظر کیفیت و امنیت از سایرین بهتر است و به همین دلیل هم برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مختلفی از این حفاظ ها که از جنس فلز هستند در شرایط مختلف جوی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع حفاظ ها معمولا به دلیل طرحی که دارند بیش از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند.

این مدل از حفاظ ها دارای طرح هایی هستند که در برابر ضربه هم محکم هستند و استحکام و کیفیت بسیار بالایی دارند.

حفاظ بوته ای خاری

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

کاربرد حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای شکلی دارد که باعث می شود شکل ظاهری آن ها بیشتر به چشم بیاید. این نوع حفاظ ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اینطور گفته می شود که از حفاظ های بوته ای باید در نصب پایگاه های نظامی و همچنین در بخش های مختلفی مانند فرودگاه ها، مدارس و همچنین منزل نیز استفاده شود.

شما همچنین در مجتمع های مسکونی و همچنین هتل ها و زندان ها میتوانید از حفاظ بوته ای استفاده کنید.

کاربرد بالای این محصول باعث می شود تا به صورت عمده در این زمینه و برای حفظ امنیت مورداستفاده قرار گیرند.

حفاظ بوته ای چه مشخصاتی دارد؟

حفاظ های بوته ای ارتفاع های مختلفی دارد و در ارتفاعات متفاوتی تولید می شوند که بهترین آن ها انواع استانداردی نیز دارد. همچنین می توان اینطور اشاره کرد که این مدل از حفاظ ها تراکم های متفاوتی هم دارند.

یکی از نکته هایی که باید در انتخاب حفاظ خاری به آن دقت کنید این است که شما میتوانید تراکم های مختلفی از حفاظ های بوته ای را برای ساختمان خود استفاده کنید و تماما به استفاده شما بستگی دارد.

شکل ظاهری این نوع حفاظ ها باعث می شود که زیبایی نمای ساختمان شما هم بیشتر شود.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

حفاظ بوته ای چیست؟

حفاظ بوته ای شاید یکی از نزدیکترین مدل ها به حفاظ های شاخ گوزنی حفاظ آهنی می باشد که از میلگرد نمره 10 نیز ساخته می شود.

این مدل از حفاظ ها در بازار با این نام شناخته می شود.

این نوع حفظا ها در واقع در بازار با عنوان حفاظ آهنی خاری و همچنین حفاظ خاری نیز شناخته می شوند.

میتوان گفت که این نوع حفاظ با الهام از بوته های خاردار در بیان تولید شده است و به همین جهت هم استفاده از آن ها بسیار مناسب است.

شما میتوانید حفاظ آهنی خاری را روی دیوار و همچنین روی فنس ها و پنجره ها مورد استفاده قرار دهید و قابلیت نصب روی مکان های دیگر را نیز دارند.

حفاظ خاری از مدل های حفاظ هایی است که بهره گیری از آن ها و همچنین نصب آنها روی محیط های مختلف نیز امکان پذیر است.
استفاده از حفاظ های آهنی باعث می شود که نمای ساختمان شما شیک تر شود.

این حفاظ ها کاربردهای بسیاری دارند که باعث می شود استفاده از آن ها روز به روز افزایش پیدا کند.

حفاظ بوته ای

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

آردواز نمایی زیبا به ساختمان شما خواهد داد

در واقع اینطور گفته می شود که شما میتوانید از آردواز برای زیباتر شدن نمای ساختمان خود استفاده کنید. شما در این بخش قادر خواهید بود که از کنیتکس استفاده کنید تا رنگ رویه سیمانی را تغییر دهید.

دقت داشته باشید که در این حال نمای کنیتکس برای رنگ دهی و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بتوان به طور کل اینگونه گفت که اگر در زمان های قدیم از این نوع مصالح به وفور استفاده می شد، امروزه هم استفاده از این نوع پوشش ها در واقع به عنوان یک نمای زیبا برای ساختمان شماست و میتوانید در عین اینکه امنیت ساختمان خود را افزایش دهید قادر خواهید بود که هرآنچه که نیاز است را در زمینه زیبایی برای ساختمان خود فراهم کنید.

آردواز

سقف آردواز نارنجی

دقت داشته باشید که آردواز جز مصالحی نیست که امروزه مورد استفاده قرار بگیرد و از زمان های گذشته استفاده از این نوع مصالح برای ساختمان مورد استفاده بوده است.

شما میتوانید این نوع مصالح را به صورت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. البته بهترین راه در این زمینه این است که شما بتوانید از یک متخصص در این زمینه برای این کار کمک بگیرید.

این افراد به شما کمک خواهند کرد که بهترین نوع آردواز را برای خود انتخاب کنید و در عین حال به نصب آن نیز کمک خواهند کرد.
آردواز البته چیزی نیست که شما بتوانید به آسانی و بدون کمک شخصی خاص آن را نصب کنید چرا که باید در این زمینه تبحر کافی را داشته باشید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

آردواز چه ویژگی هایی دارد؟

البته که این مصالح ویژگی های بیشماری دارد. اگر شما هم میخواهید از این مصالح در ساختمان سازی خود استفاده کنید بهتر است که با ویژگی های آن آشنا شوید.

اجرای آردواز

اجرای سقف آردواز

آردواز در برابر آلودگی مقاوم است
گاها دیده می شود که از مصالحی در ساختمان سازی استفاده می کنیم که کثیف می شوند. در این حال تصور می کنیم که این مصالح کیفیت لازم را ندارند و برای شما مشکل ساز خواهند شد.

دقت داشته باشید که گرد و غباری که بر روی نمای ساختمان می نشیند اغلب نمای ساختمان را نازیبای خواهد کرد. بارش برف و باران نیز از جمله مواردی است که باعث می شود نمای ساختمان شما به طور کامل پوشیده شود.

در این حال رگه هایی از مواد تیره و همچنین کثیف در نما خود را نشان خواهند داد که به طور حتم نمیخواهید با آنها رو به رو شوید.

مسلما پس از چندین بار تکرار این موضوع، نمای ساختمان شما به طور کل خراب خواهد شد و دیگر زیبایی از آن باقی نخواهد ماند. آردواز چتری یکی از مصالحی است که شما میتوانید آن را برای حفظ نمای ساختمان خود استفاده کنید.

در واقع در این روند میتوانید جلوه زیبایی به ساختمان خود بدهید. این نوع از مصالح ها معمولا به صورت تنها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک پوشش عالی برای ساختمان به شمار می آیند.

برای نماهای آجری هم میتوانید از این نوع مصالح ها استفاده کنید و علاوه بر زیبایی، دوام و امنیت ساختمان خود را نیز دو چندان کنید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

آردواز چیست؟

آردواز در واقع با توجه به سیمانی که دارد بسیار مقاوم است و میتوان گفت که از جمله مصالحی به شمار می رود که برای زیبایی سقف و دیگر نماها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همانطور که میدانید، نما یکی از مهم ترین بخش هایی است که در ساختمان به چشم خواهد آمد.

در زمان های قدیم تر این طور گفته می شود که این نوع مصالح جز اولین محصولاتی بوده است که برای پوشش های سقف شیروانی از آن استفاده می شده است.

این استفاده به حدی زیاد بود که اولین افرادی که اقدام به ساخت پوشش های سقف کرده اند در واقع می گویند که آردواز همان سقف شیروانی است که البته تصوری غلط و دور از انتظار است.

ورقه های آردواز چگونه ساخته می شوند؟

ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست.

این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند.

در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند.

معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.
دقت داشته باشید که آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید.

معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند.

البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است.

نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید.

آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.

  • حمیدرضا هاشمی
۲۹
مهر

انواع نرده تراس و بالکن

شما میتوانید از انواع نرده آهنی برای این کار استفاده کنید.

دقت داشته باشید که نرده تراس و بالکن هم مانند نرده های بخش های دیگر متفاوت هستند.

و می توانند مانند نرده دیوار شامل انواع بسیار زیادی باشند.

آنچه که باید بدانید این است که استفاده از نرده تراس و بالکن به شما چه کمکی خواهد کرد.

این نرده ها در واقع در عین اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد اما باید بدانید که نکته مهم این است.

که این نوع نرده ها در واقع برای تراس و بالکن مورد استفاده هستند

و این تراس و بالکن هم در معرض دید همگان قرار دارد.

آنچه که باید بدانید این است که در عین زیبایی بتوانید امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید.

حفاظ آهنی به شکل نیزه

یکی از انواع حفاظ هایی که میتوانید به عنوان نرده تراس و بالکن از آن استفاده کنید.

انواعی است که مانند یک نیزه زار خواهند بود و شما میتوانید ارتفاع آن ها را عوض کنید.

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها در عین حال اینکه

به شما یک نمای زیبا خواهند داد به شما این امکان را می دهند.

که کار خود را در این زمینه انجام دهید و به راحتی هرآنچه که باید را داشته باشید.

دقت کنید که نه تنها برای خانه، بلکه میتوانید برای ساختمان های تجاری نیز از آنها استفاده کنید.

دقت داشته باشید که شاید مهمترین بخش در انتخاب یک خانه و ساختمان تجاری همین امنیت باشد.

پس نرده آهنی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

  • حمیدرضا هاشمی