میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

۲۲
ارديبهشت

مشخصات فنی درب فلزی لیزری آهن ایرانیان

* ضخامت ورق فلزی درب: ضخامت ورق درب فلزی لیزری آهن ایرانیان به صورت استاندارد 3 و 4 میلیمتر می‌باشد که با توجه به نظر خریدار می‌تواند تغییر کند. انتخاب ورق با کیفیت و مناسب دارای استاندارد موضوع بسیار مهمی است که تاثیر مستقیمی بر روی امنیت و زیبایی درب خواهد  داشت. شرکت آهن ایرانیان با در نظر گرفتن مولفه‌های مهمی در انتخاب ورق مناسب تلاش می‌نماید که درب تولید شده دارای امنیت و زیبایی منحصر به فردی باشد.

* طرح درب: طرح لیزری بر اساس طرح‌های موجود یا طرح درخواستی مشتری انتخاب، طراحی و ساخته می‌شود. 

برخی از این طرح‌ها شامل نقوش اسلیمی، طرح‌های مدرن و یا کلاسیک می‌باشد. طرح‌های شرکت آهن ایرانیان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و این شرکت قادر است برای هر سلیقه‌ای کالایی با کیفیت و زیبا تقدیم کند.

* شیشه درب : شیشه از نوع سکوریت شده رفلکس یا بدون رفلکس با ضخامت های 6، 8 و 10 میلیمتر بر اساس درخواست مشتری ارائه می‌گردد. شیشه‌های استفاده شده جهت تولید کاتالوگ درب لیزری آهن ایرانیان دارای نشان استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخودار است. انتخاب شیشه که ساده و یا رفلکس باشد و یا از نوع رنگی، مشکی، برنز، نقره ای، ساتینا و.... باشد می‌تواند توسط خریدار انتخاب و بر روی درب نصب گردد.

* رنگ درب: رنگ درب از نوع کوره‌ای پودری الکترواستاتیک می‌باشد که قبل از پاشش رنگ، تمام قسمت‌های درب، زنگ زدایی و چربی زدایی شده و سپس توسط رنگ کوره‌ای پوشش داده می‌شود. رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک استفاده شده در تولید درب فلزی لیزری از برند های مطرح و با کیفیت و استاندارد تهیه شده است. عمر مفید این رنگ ها بالا و در طولانی مدت مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد.

 

درب‌های CNC شامل دو گروه هستند: درب طرح CNC و درب طرح لیزری

درب فلزی طرح CNC: دستگاه مخصوص برای انواع فلز، قابلیت ایجاد نقش‌های متنوع و زیبایی را با استفاده از مته دارد تا به متریال بی روح فلز جان ببخشد.

درب طرح لیزری: در این روش دستگاه CNC دارای مته نیست، بلکه با بهره‌گیری از پرتو لیزر، طرح موردنظر روی صفحات فلزی اجرا می‌گردد. استفاده از لیزر برای حکاکی‌ها و نقوش ظریف‌تر مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

درب فلزی با دستگاه پلاسما: یک نوع از دستگاه CNC است که توانایی برش ورق بیش از 10 میلی‌متر را دارد. این دستگاه با برش هوا کار می‌کند، قیمت مناسبتری نسبت به لیزر دارد، اما سرعت عمل پایین‌تری داشته، و کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد. جهت مشاهده ویدئو مراحل تولید درب با استفاده از دستگاه پلاسما کلیک کنید.

کاربرد: درب CNC برای تمام ساختمان‌ها نظیر مجتمع‌ها و منازل مسکونی، ادارات، شرکت‌ها، هتل‌ها، مدارس، مساجد، درب حیاط، باغ، ویلا، درب لابی و غیره مناسب است.

مزیت درب‌های CNC

دارای ظاهر و زیبایی منحصربفرد، استحکام، مقاومت و ماندگاری بالا، قابلیت ساخت بدون محدودیت طرح و نقشه، انطباق و هماهنگی با معماری سنتی و مدرن، راحتی در نصب، قابلیت رنگ‌آمیزی با رنگ‌های متنوع کوره‌ای، تسریع بخشیدن به سرعت عملکرد، مقرون به صرفه بودن، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، خط و خش نیفتادن روی فلز. استفاده از این تکنولوژی در ساخت درب، و تولید محصولات مستحکم، ایمن و همچنین خاص و جذاب سبب شده که درب فلزی CNC یا طرح لیزری به یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار تبدیل گردند. باتوجه به اینکه قسمت اصلی درب پارکینگ و نفر رو از ورق است، دیگر نیازی به نصب ورق یا پوشش پلی‌کربنات برای درب نیست، به همین دلیل از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و نسبت به انواع دیگر درب‌ها اقتصادی‌تر می‌باشد. با این اوصاف به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک درب‌های CNC در تمام شهرها و روستاها جایگزین درب‌های فلزی معمولی شده و با قیمت مناسب و امنیت بالا مورد توجه همگان قرار گیرد.

  • حمیدرضا هاشمی