میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

نبشی و قیمت نبشی

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۰۸ ب.ظ

قیمت نبشی درب کارخانه

قیمت نبشی و آهن آلات معمولا با نوسانات دلار تغییر می کنند می توانیم به جرات اعلام کنیم در حدود دو سال گذشته بیشترین حجم فشار بر بازار آهن کشور را داشتیم.

گوشت نبشی و سایز نبشی رابطه مستقیم با وزن و قمیت آن دارد.

کاربرد نبشی

نبشی در صنایع بزرگ و کوچک کشور کاربرد های وسیعی دارد .یکی از پر کاربرد ترین قسمت هایی که هر روزه شاهده آن هستیم این است که در آسانسورها به عنوان ریل برای جابجایی کابین آسانسور می باشد.نبشی معمولا در جاهایی کاربرد دارد که حکم نگه دارنده را ریلی محکم برای بدنه  سازه را ایفا کند.

نبشی آهنگستر

نبشی میلگرد تیر آهن و ... از مواردی می باشند که شرکت آهن ایرانیان در لیست فروش خود در اولویت تحویل قرار می دهد.تا تمامی مشتریان به موقع از خدمات آهنگستر بهرمند شوند و به هیچ عنوان در کار وقفه پیش نیاید که باعث ضرر نشود

تماس با کارشناس فروش:09123649705 .

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی