میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

مجتمع ذوب آهن شمس تبریز

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

مجتمع ذوب آهن شمس تبریز

میلگرد در صنایع بزرگ کشورکاربرد اساسی و بسیار مهی دارد.به طور کلی می توان گفت بیشترین اهمیت یک ساختمان فوندانسیون آن می باشد.

مجتمع ذوب آهن شمس تبریز ( سهامی خاص) در زمینی به مساحت 23 هکتار در استان آذربایجان شرقی، در ناحیه صنعتی شهرستان عجبشیر در حال احداث می باشد. موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان به امکانات زیر بنائی از قبیل آب، برق و گاز از عمده دلایل انتخاب این محل برای اجرای طرح میباشد. واحد های در حال احداث ذوب آهن شمس تبریز عبارتند از:

واحد احیای مستقیم به روش میدرکس با ظرفیت تولید 1،500،000 تن آهن اسفنجی در سال
واحد ذوب و ریخته گری پیوسته با ظرفیت تولید 1،500،000 تن در سال انواع شمش فولادی
واحد تولید گازهای صنعتی ( اکسیژن، آرگون و نیتروژن ) با ظرفیت تولید 10 هزار نرمال متر مکعب در ساعت

 

شرکت آهن ایرانیان سعی دارد با دانش و توانایی کارشناسان این شرکت بهترین انتخاب رو برای شما عزیزان داشته باشه و  با مشاوره کارشناسان این شرکت مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت میلگرد ساده اینجا کلیک کنید.

 

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی