میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

شرکت آژند رهاورد سپاهان

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

شرکت آژند رهاورد سپاهان

 

ورق سیاه در صنایع سنگین کشور

ورق سیاه در صنایع خوردرو سازی و صنایع سنگین کشور کاربرد بسیاری دارد از این رو می توان گفت نقشی حیاطی در صنایع سنگین کشور دارد و می توان به جرات گفت شرکت آهن ایرانیان بزرگ ترین توزیع کننده انواع ورق در سطح کشور می باشد.

شرکت آژند رهاورد سپاهان واقع در کیلومتر ۵۰ جاده اصفهان – شیراز – شهرک صنعتی رازی ، فاز سوم ، بلوار توسعه ، بلوار کاوشگران ، بلوار آفتاب در سال ۸۱ و تحت شماره ۱۹۷۳۷۸ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید و فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش و صادرات محصولات فولاد مبارکه آغاز نمود.
در سال ۱۳۸۹ اقدام به احداث یک واحد کارخانه به مساحت 14000 متر مربع و با 4000 متر فضای سالن های تولید ی بمنظور تولید و فروش انواع لوله های صنعتی وپروفیل در ابعاد و سایز های مختلف نمود .
این شرکت هم اکنون در حال طراحی و ساخت دستگاههای جدید و توسعه خطوط تولیدی با تنوع محصولات میباشد. و همچنین آماده همکاری در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با این صنعت می باشد.
● تولید لوله های 50 و 60 با ضخامتهای (گوشت) 8/1 الی 4 میلیمتر با کیفیتهای مختلف طبق سفارش مشتری.
● لوله قطر 30 با ضخامتهای (گوشت) 8/1 الی 4 میلیمتر
● پروفیل 20*20
● برش طولی کویلهای گرم (نوار باریک) 2 تا 6 میلیمتر، کمترین برش عرضی 20 میلیمتر می باشد.
● خرید و فروش انواع کلاف گرم ، سرد ، گالوانیزه ، رنگی ، اسید شوئی.

کلیه فعالیتهای

آژند رهاورد سپاهان با تلاش و برنامه ریزی دقیق با اهداف کسب رضایت و اعتماد مشتریان وارتقاء کمی و کیفی محصولات میباشد.

برای اطلاع ازسایز وورق و قیمت میلگرد  با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا برای مشاوره و قرارداد فروش با شرکت آهن ایرانیان و انتخاب بهترین کارخانه برای خرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی