میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

مجتمع فولاد ویان

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

مجتمع فولاد ویان

برای اطلاع ازسایز و  ورق و قیمت میلگرد  با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا برای مشاوره و قرارداد فروش با شرکت آهنگستر و انتخاب بهترین کارخانه برای خرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

مجتمع فولاد ویان قادر است شمش فولاد آلیاژی سبک ساختمانی (بیلت) به ظرفیت 550 هزار تن سالیانه تولید نماید و در اراضی کبودر آهنگ قرار گرفته است.  کارخانه فولاد ویان همدان با سرمایه اولیه 135 میلیارد تومان و سرمایه ارزی 56/5 میلیون یورو فرصت اشتغال مستقیم برای 510 نفر و اشتغال غیر مستقیم برای 440 نفر نیروی پیمانکاری را در بخش صنعت فولاد کشور فراهم نموده است. همچنین تکنولوژی این واحد صنعتی از شرکت فوست آلپین اتریش می باشد (مدرنترین تکنولوژی تولید فولاد توسط کوره های قوس الکتریکی در ایران). این مجتمع با 100% سرمایه گذاری بخش خصوصی در 386 هزار متر مربع مساحت در مدت سه سال و هشت ماه در 42 کیلومتری همدان ساخته شده است.

شرکت آهن ایرانیان علاوه برتیرآهن ،پروفیل و.....تمامیه تولیدات فولاد را به شما عزیزان عرضه می کند.

 

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی