میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

گسترش فولاد تبریز

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

گسترش فولاد تبریز

شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی گروه، متشکل از چندین مجتمع و کارخانه بزرگ و پروژه های در دست احداث، در حال فعالیت می باشد که از بدو تاسیس، نوع مدیریت در این شرکت سبب شده تا توسعه گروه، تحت سیستم ها و برنامه ریزی های استراتژیک بصورت علمی و چند بعدی جریان داشته باشد. تنوع فعالیت و گستردگی سازمانی این شرکت بسیار بالا بوده و تولیدات کارخانجات صنعتی این هلدینگ شامل: انواع شمش فولادی (Billet & Bloom)، انواع میلگرد (ساده، آجدار و کلاف)، انواع مقاطع فولادی (تیرآهن، ناودانی و نبشی)، انواع فرآورده های معدنی (سنگ آهن هماتیت و مگنتیت، کنسانتره تیتان، سنگ آهک با خلوص بالای 97درصد، سنگ سلیس با خلوص بالای 97 درصد، زغال سنگ، کانسنگ مس و طلا)، سازه های فلزی، جرثقیل سقفی، انواع لوله های فولادی و گالوانیزه ( گاز، صنعتی و آبرسانی )، انواع قوطیهای مربع و مستطیل ( صنعتی و ساختمانی ) و انواع ورق گالوانیزه می باشند. در سالهای اخیر رویکرد و سیاست گذاری گروه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز بر مبنای ساخت و واگذاری کارخانجات تولیدی به صورت نقد و یا فاینانس می باشد. این روند باعث گردیده سرعت تـوسعه صنعتـی و همراه با آن میـزان اشتغالزائی در منطقه افزایش چشمگیـری داشته و فضا برای تولیدکنندگـان به صورت تخصصی و برای عمـوم مـردم به صورت مشـارکـت و سرمـایه گذاری باز گردد.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی