میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

حفاظ نامنظم

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۸ ب.ظ

منظور از حفاظ نامنظم چیست؟

آیا میدانید که یکی از بهترین راه هایی که شما توسط آن می توانید خانه و ساختمان خود را محفوظ کنید استفاده از حفاظ نامنظم است؟ این نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آسانی هرآنچه را که نیاز است برای حفظ امنیت ساختمان خود ایجاد کنید. معمولا اینطور گفته می شود که امروزه انواع مختلفی از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ نامنظم تنها یک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنیت این نوع حفاظ ها نسبت به سایرین بسیار بیشتر است.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ آهنی

حفاظ نامنظم چیست؟

زمانی که می گوییم حفاظ نامنظم در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها حفاظ نامنظم گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ نامنظم نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ نامنظم آشنا کنیم.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از انواع حفاظ های آهنی است که در طرح های مختلف وجود دارد. در واقع این نوع حفاظ ها تا حد بسیار زیادی امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نیز ناشی از تسمه های عمودی است. به طور معمول این نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل تولید می شوند که البته نوع سه گل آن ها بیشتر مورد استفاده است. در طرح هایی که ارتقا یافته اند اما سه ردیف لوزی با چهارخم برای آنها وجود دارد که برای رفع نقص های احتمالی تولید شده است. این نوع تسمه ها به هم جوش داده می شوند و در عین اینکه زیبایی را دوچندان می کند طرح های جدید استحکام بیشتری را نیز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ شاخ گوزنی نامنظم

یکی از انواع مورد استفاده حفاظ آهنی، حفاظ شاخ گوزنی است. امروزه همانطور که میدانید برای حفظ امنیت مکان های مختلف مانند منازل و همچنین مکان های تجاری از دوربین های مداربسته استفاده می شود. البته هنوز هم استفاده از این نوه حفاظ ها و به ویژه حفاظ نامنظم از سایرین مهم تر است چرا که گفته می شود امنیت را تضمین خواهد کرد. علاوه بر این می توان حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ های بوته ای و همچنین حفاظ های آبشاری را نیز نام برد. پیشنهاد ما به شما این است که امنیت ساختمان خود را با نصب حفاظ های آهنی تامین کنید.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی