میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

سقف ایرانیت

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ق.ظ

ویژگی های برجسته سقف ایرانیت 

همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف ایرانیت پلاستیکی بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند. این نوع از سقف ها دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند. از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند. از ورق های سقف ایرانیت پلاستیکی به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند.

کاربردها و ویژگی های سقف ایرانیت پلاستیکی امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است. به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف ایرانیت پلاستیکی بهره ببرند. از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند. آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف ایرانیت پلاستیکی ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد. به دلیل همین ویژگی های منحصر به فرد و خارق العاده است که سقف ایرانیت پلاستیکی را جانشین بی بدیلی برای سقف های شیشه ای در نظر می گیرند.

ساخت و تولید سقف ایرانیت

ساخت و تولید سقف ایرانیت پلاستیکی امروزه رواج بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان به علت ویژگی های منحصر به فرد سقف ایرانیت پلاستیکی رو به تولید عمده آن ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی روز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید، بتوانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها انواع و اقسام طرح های جدید سقف ایرانیت پلاستیکی را مشاهده کرده و به منظور خرید آن ها با متولیان امر مشورت های لازم را صورت داده و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره را ببرید.

نکته قابل توجهی که در خصوص ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد؛ ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد که همین مسئله نیز به نوبه خود ارزش دوچندانی به آن ها بخشیده و زیبایی خاصی را به محیط اطراف خود می بخشند. ورق های نشکن و ضد ضربه سقف ایرانیت پلاستیکی در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار بالایی را به خرج می دهند که این ویژگی های برجسته به هنگام تولید و ساخت این نوع از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه از سقف ها به نحوی بوده است که بسیار شفاف بوده و میزان بسیار زیادی از نور را از خود عبور می دهند. پوشش طراحی شده در سقف ایرانیت پلاستیکی نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی