میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

موتور توبلار کرکره برقی

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۰ ب.ظ

موتور توبلار کرکره برقی

موتور توبلار صنعتی کرکره برقی
این نوع موتور دقیقا مشابه موتورهای توبلار بوده و تفاوت بارز آن در قدرت و میزان تردد روزانه می باشد. موتور توبلار صنعتی قدرتی بین ۲۳۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم را دارا هستند و برای نصب آن ها می بایست از لوله ۱۱ برای جا دادن موتور داخل آن استفاده نمود. این قطر لوله در موتورهای ساید نیز استفاده می گردد. حال چه چیزی باعث می شود که کسی موتور توبلار صنعتی را به موتور ساید کرکره برقی ترجیح دهد؟ قوی ترین علت می تواند کمبود فضا برای نصب موتور ساید باشد. تفاوت موتور ساید و موتور توبلار در قطعات جانبی آن می باشد. قطعاتی مانند برد، پایه، اندکپ و بلبرینگ که در موتور های توبلار به صورت جدا از هم تهیه می شوند، در موتورهای ساید به صورت یک پک واحد به خریدار ارائه می گردد. به طور کلی قیمت موتور کرکره برقی به میزان تردد در روز و وزن تیغه ها بستگی دارد.

انواع تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی مجموعه ای از نوار های نسبتا باریک است که در کنار یکدیگر تشکیل یک صفحه یکپارچه را می دهند. انواع تیغه کرکره برقی می تواند یکی از موارد زیر باشد:

تیغه آلومینیومی کرکره برقی
تیغه آهن گالوانیزه کرکره برقی
تیغه پلی کربنات کرکره برقی
تیغه کرکره برقی آلومینیومی
این نوع تیغه دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از تیغه کرکره برقی استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود. همانطور که گفته شده اندازه استاندارد این نوع تیغه ها ۸۰ میلیمتر است اما اندازه ۶۰ میلیمتر برای پنجره ها و اندازه ۱۰۰ میلیمتر برای ورودی های بزرگ نوع های دیگر تیغه کرکره برقی می باشند. البته می توان تیغه ها را از لحاظ ظاهری نیز به دو دسته تخت و قوسی نیز تقسیم بندی کرد. در حال حاضر مدل قوس دار به دلیل عدم ایجاد صدا موقع باز و بسته شدن استقبال بالا و مدل تیغه تخت تولید بسیار پایینی دارد. وزن استاندارد تیغه کرکره آلومینیومی بین ۶ تا ۷ کیلوگرم است اما برخی تولید کنندگان به دلیل کم کردن قیمت تیغه کرکره برقی و همچنین ایجاد رقابت در بازار از این وزن می کاهند. در نظر داشته باشید که مدل های کمتر از ۵٫۵ کیلوگرم برای عرض های بیش از ۳ متر خطرناک هستند. تیغه آلومینیومی کرکره های برقی می توانند دارای یک، دو یا سه پل، درون خود باشند که باعث استحکام و مقاومت بیشتر تیغه می گردد. همچنین برخی از انواع تیغه ها، دارای فوم هستند که به عنوان عایق صدا به کار می روند:

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی