میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

درب فرفورژه پارکینگ

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

درب های پارکینگ فرفورژه معمولا از ترکیب آهن چار سو ، ورق های برش خورده سی ان سی و قطعات ریخته گری ساخته میشود . در طرح های درب فرفورژه ویلائی ما دیگر شاهد یکنواختی و سادگی مطلق در درب پارکینگ نبوده و طراحان و معماران میتوانند به سادگی از بین طرح های موجود درب پارکینگ مدرن ، درب پارکینگ کلاسیک و…. فراخور نمای ساختمان انتخاب کنند .گروه تولیدی حفاظ سازه امکان ساخت درب های طراحی شده توسط طراحان و مهندسین را فراهم کرده است و شما می‌توانید با ارائه طرح خود با همکاری طراحان حفاظ سازه ، بهترین طرح ممکن مطابق با سلیقه و ساختمان تان را انتخاب و ما تولید نمانیم .
گروه تولیدی حفاظ سازه با تولید درب های شرکتی و استاندارد با جوش صنعتی و رنگ الکترو استاتیک پودری دوام و کیفیت درب پارکینگ نظر طراحان و سازندگان خارجی را نیز به خود جلب کرده است . هم اکنون محصولات این شرکت به کشورهای اتریش ، کانادا ، آلمان و بیشتر کشور های حوزه خلیج فارس به خصوص امارات ، قطر و عراق خریداران عمده انواع درب پارکینگ فرفورژه هستند .

درب پارکینگ مدرن


درب پارکینگ مدرن در حقیقت یک واژه کلی است . زمانی که شما در حال ساخت یک در پارکینگ اعم از فلزی ، درب چوبی ، درب CNCو سایر درب پارکینگ مدرن هستید باید این درب را با امکاناتی تهیه کنید ، این به معنی ساخت یک درب پارکینگ مدرن نیست . ما در این بخش قصد داریم بیان کنیم که درب مدرن چیست و اینکه درب پارکینگ مدرن چه خصوصیاتی دارد . البته باید توجه داشته باشیم که بخشی از این موضوعات تنها برای درب مدن نیست و در مورد سایر درب های فلزی پارکینگ نیز صادق است .
درب پارکینگ فلزی مدرن چیست؟
هنگامی که در مورد درب پارکینگ فلزی مدرن صحبت میکنیم باید بدانیم منظور از این درب مدرن کدام بخش از درب است . با توجه به این که هم اکنون بیشتر درب های پارکینگ فلزی با استفاده از تجهیزات روز دنیا ساخته میشود میتوان به آنها نام درب مدرن را اطلاق کرد ، البته این موضوع فقط از نظر استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به کار رفته در درب پارکینگ صادق است و در حقیقت درب مدرن مورد نظر عمومی نیست .
در حقیقت درب پارکینگ مدرن ، به طرح ها ی خاصی اطلاق میشود که با توجه به نوع طراحی و ساخت ، در عین سادگی ، زیبائی مطابق با نمای ساخته شده و دکوراسیون ساختمان است . زمانی که نقش اصلی بر روی درب پارکینگ شکل میگیرد بتوان گفت که این یک درب پارکینگ مدرن است .
شماره تماس کارشناس فروش :۰۹۱۲۱۴۰۴۹۳۰ مهندس حمید رضا هاشمی

درب پارکینگ فلزی مدرن


معمولا در طراحی های مدرن از اشکال هندسی استفاده میشود . میتوان گفت که اشکالی همانند مربع ،مستطیل ، دایره ،بیضی پایه های طراحی درب پارکینگ مدرن هستند . در طراحی درب مدرن معمولا به جزئیات درب مدرن کمتر توجه میشود . طرح درب مدرن بسیار ساده است و به همین دلیل از استفاده از عناصر دکوراتیو اضافه خودداری میشود .
درسطح های مدرن تولید شده توسط کارخانه حفاظ سازه ، معمولا از اشکال هندسی بهره می برند. استفاده از عناصری همچون مربع، مستطیل و یا دایره به وفور وجود دارد. معمولا در آن ها جزئیات بسیار کم هستند. طرح بسیار ساده بوده و از هر گونه استفاده عناصر دکوراتیو اضافه خود داری می شود. علت این موضوع رویکرد طراحی مدرن در مجموعه ثامن است. در این شیوه طراحی، توجه به کلیات درب (مینی مال بودن ) اهمیت بالائی دارد. هر گونه شکل اضافه این موضوع را بر هم می زند. به صورت ساده می توان گفت که گروه تولیدی حفاظ سازه بیشتر اعتقاد بر این است که درب پارکینگ مدرن یعنی سادگی ، شیک بودن ،بهتر بودن .
امروزه بسیاری از ساختمان ها که در آن از طرح معماری مدرن بهره میبرند ، نیاز به درب های فلزی این چنینی (درب پارکینگ با طراحی مدرن) دارند. چرا که باید درب با دیگر بخش های ظاهری ساختمان نهایت همخوانی را داشته باشد. یکی از عناصری که در این درب ها به میزان زیادی از آن بهره گرفته می شود، شیشه است. در درب های مدرن، معمولا از شیشه و یا فضای خالی بهره می برند. معمولا روی آنها از نرده و موارد مشابه آن استفاده نمی شود. طرح بسیار ساده سازی می شود و دربی را مشاهده می کنید، که بیشترین تمرکز بر روی کارایی آن انجام گرفته شده است.معمولا ماندگاری درب پارکینگ مدرن ، ساده بودن آن است .
شاید به خاطر اینکه این دو نوع استفاده از کلمه مدرن کاملا متفاوت می باشند، بسیاری از ما دچار اشتباه شویم. پس اگر قصد داشتید یک درب پارکینگ فلزی بخرید، زمانی که به فروشنده می گویید درب مدرن، کاملا به او توضیح دهید. بیان کنید منظور شما از مدرن، به جهت تکنولوژیکی است یا طراحی مدرن مورد نظرتان است.
گروه تولیدی حفاظ سازه هم از نظر تجهیزات و ظرافت قطعات جزئی و هم از نظر کلیات ساخت انواع درب پارکینگ مدرن در سطح بالائی قرار دارد. انجام پروژه و ساخت درب پارکینگ مجموعه جهان گردی زنجان ، ساخت درب پارکینگ مدرن شرکت تویوتا ایر در تهران ، ساخت درب پارک مدرن لوکس بانوان در بوستان ولایت و ده ها پروژه دیگر از افتخارات ما است . مشاوران و طراحان حفاظ سازه در زمان ساخت نمای ساختمان میتوانند شما را برای ساخت و طراحی درب پارکینگ مدرن مطابق نما و سلیقه شما را یاری نمایند .
در کنار تولید درب پارکینگ مدرن ، طبعا ساخت در ورودی ( درب حیاط نفر رو ) مطابق با طرح اصلی و همچنین کلیه قطعات فلزی به کار رفته در درب پارکینگ مدرن شامل نرده حفاظ پنجره مدرن ، نرده بالکن مدرن ، نرده حفاظ روی دیوار نیز طراحی و تولید میشود . ما در این مجموعه بیش از ۳۰ مدل درب پارکینگ مدرن طراحی و تولید کرده ایم . شما میتوانید علاوه بر استفاده از طرح های ما ، طرح های خود را نیز به ما سپرده تا طرحی خاص و همانند نمونه ارائه شده از طرف شما را طراحی و تولید کرده و به صورت نصب شده تحویل شما دهیم . ضمنا شما میتوانید از گالری تصاویر درب پارکینگ مدرن ثامن بازدید کنید.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی