میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

درب لوکس پارکینگ فرفورژه

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

درب پارکینگ فرفورژه


یک درب حیاط ساده نشان دهنده چیست . در بسیاری از موارد برای درب ویلا یا یک ساختمان لوکس و مجلل ، یک درب حیاط یا درب پارکینگ ساده انتخاب میکنند. درب حیاط یا دب پارکینگ فرفورژه که بتواند نمائی متفاوت از ساختمان شما به نمایش بگذارد. تصور کنید یک درب حیاط یا یک دروازه بسیار زیبا و باشکوه و مدرن به همراه طرح نمای زیبا و لوکس امروزی چه تفاوتی با سایر ساختمان ها دارد.
یک درب ورودی ساختمان نشان دهنده سبک و ساختار کلی نما است . به صورت کلی یک درب پارکینگ شناسنامه ساختمان محسوب میشود . برای ساخت یک درب پارکینگ باید نکاتی را رعایت کنید . در این بخش به معرفی درب پارکینگ فرفورژه خواهیم پرداخت .
درب پارکینگ فرفورژه یکی از افتخارات طراحی ایرانی محسوب میشود .استفاده از طرح های زیبا و اصیل ایرانی و پرداختن به جزئیات در درون درب پارکینگ و درب حیاط فرفورژه سبب شده است که این نوع درب پارکینگ نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر جهان طرف داران خاص خود را داشته باشد . قطعات درب پارکینگ فرفورژه که حاصل دست آهنگران و حالت دادن آهن گداخته بر روی سندان است ، به قدری زیبا و جذاب است که یک بیننده را در ابتدای ورود به ساختمان و یا درب ویلا میتواند تا دقایقی به خود جلب کند.

انواع مختلف درب پارکینگ فرفورژه سبب شده است تا شما بتوانید بدون هیچ نگرانی از بابت امنیت، به جزئیات و زیبا سازی درب بپردازید . مواد اولیه بکار رفته در درب پارکینگ فرفورژه همگی از فولاد بوده و در عین مقاومت از ظرافت و امنیت بالائی برخوردار است .
برای انتخاب درب پارکینگ یکی از نکات مهم ، توجه به زمینه و فضائی است که قرار است درب پارکینگ و درب حیاط در آن نصب گردد.
در بین محصولات تولید شده برای درب پارکینگ فرفورژه ،به غیر از شکل کلی درب فرفورژه بسته به طرح ساختمان از نظر مدرن بودن یا لوکس ، مدرن بودن یا ساده بودن میتوانید درب پارکینگ و درب حیاط را با توجه به محیط اطراف هم طراحی کنید .
کارخانه ها و زیر مجموعه های زیادی امروزه در حال فعالیت هستند ، این امر سبب شده است که آهنگران معمولی هم اقدام به تولید درب فرفورژه نمایند .در اینجا این سوال پیش میاید که ایا درب ساختمان و درب حیاط ساخته شده در آهنگری ها و کارخانه های تولید کننده درب فرفورژه از نظر کیفیت همسان است ؟ ما در این بخش سعی خواهیم کرد تا تفاوت درب پارکینگ فرفورژه ساخته شده در آهنگری ها و کارخانه ها را بررسی نمانیم .
برای ساخت درب فرفورژه داشتن امکاناتی مانند کوره رنگ الکترو استاتیک ، دستگاه جوش
،دستگاه کوره حالت دهنده چهار سو ، دستگاه پرس خم کن و امکانات از این قبیل کهCO2

حداقل برای ساخت قطعات یک درب خوب ، نیاز به محیطی بزرگ دارد . در تولید درب فرفورژه به صورت شرکتی تمام قطعات فرفورژه توسط استاد کاران خبره در کوره خم شده و حالت میگیرند. هیچ گونه محدودیتی در تولید درب فرفورژه بدون تغییر در طرح اصلی توسط شرکت های تولید کننده وجود ندارد. ولی در درب فرفورژه ساخته شده در آهنگری ها بدین شکل نیست . آهنگران از کادر های پیش ساخته شده شرکتی در ساخت درب استفاده میکنند که بیشتر سبک هستند و چنانچه کوچک ترین تغییری در طول و عرض به وجود بیاید بالاجبار باید از قطعات متفرقه استفاده کنند که سبب میشود شکل اصلی دست خوش تحول شود . از نظر مقاومت و امنیت نیز هم چنین است در شرکت ها با توجه به امکاناتی که وجود دارد میتوانند بر حسب نیاز تقاضای خریداران از چهار سو های ضخیم تر استفاده کنند. و در آخر هم شرکت ها بر حسب نام برند در مراحل مختلف مانند رنگ آمیزی ،نصب به دلیل تعهد و ضمانت بیشترین دقت را خواهند کرد . البته ما قصد نداریم قشر زحمت کش آهنگر را تخریب نمانیم ولی هر که را بحر کاری ساخته اند.آهنگران معمولی ساخت درب فرفورژه ساده ،درب پارکینگ آهنی ،درب حیاط ساختمان را میتوانند تولید کنند .ولی ساختمان ها و مکان های حتی متوسط نمیتوانند درب ساختمان خود را با این همه زحمت ساخت و ساز به دست آهنگری ساده دهند.
ما در گروه تولیدی حفاظ سازه کلیه طرح ها شما را با ابعاد استاندارد بزرگ و کوچک کرده تا هیچ گونه تفاوتی در طرح اصلی پیش نیاید و نتیجه کار در آخر مطابق سلیقه خریدار باشد .
در طی چند سالی که این تکنولوژی وارد ایران شده است ،انواع مختلفی از درب پارکینگ فرفورژه و درب حیاط ماشین رو ساخته شده است . تقریبا تمام درب های فرفورژه قابلیت ساخت و نصب بر روی بیشتر ساختمان ها را دارند.یک طرح فرفورژه این قابلیت را دارد که هم بر روی ساختمان شمالی و ساختمان جنوبی نصب شود . طرح درب فرفورژه به قدری زیبا است که میتوان بر روی درب ویلا و درب باغ نیز نصب شود . فرا گیر بودن درب فرفورژه به دلیل این قابلیت است .

عکس های درب فرفورژه
به دلیل تنوع بالای در درب پارکینگ و درب حیاط فرفورژه ما آنها را در صفحه گالری محصولات قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی با طرح های مختلف درب فرفورژه آشنا شوید . در اینجا لازم دیدم که یاد آوری کنم درب فلزی فرفورژه از دیر باز تولید میشده و دارای قدمتی دیرین است . درب الیزه نمونه بارز این گونه از درب ها است که قدمتی ۷۰ ساله دارد. و هم اکنون این درب یکی از ۷ درب زیبا در جهان است که دو باره امروزه بر روی زیبا ترین ساختمان ها نصب میگردد. درب کاخ الیزه مقر رسمی و اقامت رئیس جمهور فرانسه است . مکانی شبیه موزه ، ویلا ، مجلس و … است .
در ایران نیز درب بسیاری از اماکن بزرگ و زیبا نیز در طی سالیان مختلف توسط آهنگران و امروزه توسط شرکت های بزرگ همچون هشتمین نور و حفاظ سازه ساخته میشوند .

درب پارکینگ آلومینیومی


در بخش درب پارکینگ ، منظور از درب پارکینگ آلومینیومی چیست آیا اساسا در زمینه درب پارکینگ استفاده از کلمه درب پارکینگ معنی دارد. جواب سوال بسیار ساده است . خیر
درب پارکینگ آلومینیومی یک نوع از انواع درب پارکینگ ساختمان است . این محصول در اصل یک طرح درب پارکینگ فلزی است که با تلفیقی از قطعات آلومینیومی در بخش زمینه توانسته به عنوان یکی از مدل های جدید درب پارکینگ طرف داران زیادی را برای خود بدست آورد .
از این تکنولوژی در زمینه ساخت انواع درب پارکینگ حیاط ، درب پارکینگ ویلا ،درب پارکینگ ساختمان های زیبا استفاده میشود . این نوع درب پارکینگ بیشتر به دلیل سبک بودن و تنوع در طرح زمینه قابلیت استفاده بر روی ساختمان های لوکس و مجلل را دارد . خاصیت سبک بودن آلومینیوم به شدت در این نوع از درب پارکینگ کارائی دارد .

هموار سازندگان ساختمان های بزرگ از داشتن درب پارکینگ مناسب که بتواند شکوه و بزرگی ساختمان را معرفی کند محروم بوده اند .برخی از سازندگان با روی آوردن به سمت درب فرفورژه و استفاده از طرح های زیبا تا حدودی مشکل خود را به صورت مقطعی رفع کردند ، سنگین بودن درب فرفورژه در ابعاد بزرگ برای محل هائی که رفت و آمد زیاد داشتند به مرور زمان مشکل بزرگی به نام تعمیر جک به بار آورد . برخی هم روی به ساختن درب های CNC آوردند. البته در درب پارکینگ فلزی ساختمان CNC دیگر از آن سنگینی خبری نبود ولی سادگی بیش از حد و محدودیت های ورق صاف نتیجه چندان جالبی نداشت ، تا این که درب پارکینگ فرفورژه ولی با قطعات سبک آلومینیومی از کشور های حوضه خلیج فارس به ایران راه پیدا کرد . بیشتر این طرح ها از دبی ، قطر و اردن وارد ایران شد و به سرعت توسط سازندگان ایرانی زیبا سازی شد .
سبک بودن ، قطعات آلومینیوم که در طرح فرفورژه ولی در ابعاد بزرگ ریخته گری میشود یکی از محاسن این نوع درب پارکینگ است .
از دیگر محاسن این نوع درب ، خوش تراش بودن آلومینیوم است ، این حسن سبب میشود تا قطعات آلومینیوم با ابعاد بزرگ ولی در عین حال بسیار زیبا و ظریف ساخته و در زمینه درب کار شود .
رنگ پذیری بودن این قطعات هم یکی دیگر از محاسن این مدل درب پارکینگ جدید است . نتیجه ترکیب درب پارکینگ فلزی با قطعات بزرگ آلومینیوم سبک (مقاوم ) ، چیزی جز درب های پارکینگ غول آسا و در عین حال ظریف و زیبا نبود . این درب ها هم اکنون در ابعاد و سایز های مختلف ساخته و به کشورهائی که طراحان این گونه درب پارکینگ بودند صادر میشود . طرح درب پارکینگ مدل خورشید و طرح مدل پردیس از طرح های اصلی این درب پارکینگ به شمار میایند.

درب پارکینگ CNC


درب پارکینگ فلزی CNC نوعی درب فلزی است که از ورق بریده میشود . گروه تولیدی حفاظ سازه با استفاده از چهار چوب های فلزی ۸*۴ و ورق سیاه نمره ۳ تا ۵ میل ، توانسته است درب پارکینگ فلزی ساده و مقاومی را طراحی و تولید کند. بر روی درب پارکینگ cnc به دلیل ساده بودن امکان استفاده از شیشه سکوریت طرح دار ۶ میل در وسط درب به عنوان طرح و یا درج لوگو های شرکت ها َ، رستوران ها و هتل ها در سایز و طرح های مختلف وجود دارد. این طرح قابلیت اجرا بر روی انواع درب ، نرده ،حفاظ یا هر گونه ورق فلزی را دارد.
قابلیت برش کاری ورق با لیزر یا دستگاه cnc به قدری بالا است که میتوان در قسمت بیرونی هر گونه محصول فلزی از نوع ورق را مانند درب نفر رو ، درب پارکینگ،درب ویلائی،درب حیاط ساختمان و همچنین قسمت های داخلی ساختمان ها همانند درب ورودی واحد ها ، و درب لابی به عنوان درب لوکس و درب زیبا با توجه به سلیقه و طرح مورد نظر مشتری اجرا کرد.

درب پارکینگ فلزیCNC و خصوصیات آن :


استحکام بالا در درب پارکینگ CNC به دلیل یک پارچه بودن فولاد و ورق و عدم استفاده از جوش در طرح زمینه
قابلیت اجرای محل نصب جک درب پارکینگ به صورتی که نیاز به نصب ورق بر روی درب در زمینه نباشد که این خود ظرافت درب را به همراه دارد.
• قابلیت اجرای قفل درب پارکینگ ساختمان به صورت برقی ،مکانیکی ، ریموت دار،و درب آپارتمان
• استفاده از شیشه های رفلکس و سکوریت سند بلاست شده برای زیبا تر کردن درب پارکینگ cnc
• قابلیت استفاده از رنگ کوره ای الکترو استاتیک با روکش پلی استر (مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت )برای مناطق مختلف با شرایط مختلف مانند درب پارکینگ CNC برای شمال کشور (رطوبت) جنوب کشور (نور خورشید و گرما)
• استفاده از ورق با ضخامت های مختلف برای ساخت درب پارکینگ فلزی cnc با توجه به شکل و اندازه درب
• عدم وجود پلیسه بر روی فلز زمینه درب پارکینگ فلزی cnc با توجه به استفاده از تکنولوژی لیزر و CNC

قیمت درب فلزی CNC :


قیمت این نوع از درب پارکینگ بستگی به طرح و شکل درب دارد .با توجه به این که طرح درب فلزی CNC بسیار متنوع است قیمت آن نیز به شدت به ضخامت و مدل طرح بستگی دارد. معمولا به صورت متوسط هزینه برش و خود ورق بر حسب متر مربع در ضخامت ۳ میل ۱ملیون تا ۵/۱ ملیون در ضخامت های ی۴و ۵ میل بیشتر نیست . این نوع درب با توجه به زیبائی منحصر به فرد از قیمت مناسبی برخوردار است .
از این نوع از درب پارکینگ فلزی به عنوان درب لوکس و درب زیبا بیشترین استفاده را دارد. قطعات بزرگ و ضخیم ، درب فرفورژه را در عین سادگی با ظرافت بالائی میتوان طراحی و تولید کرد. در برخی از ساختمان های مجلل ۲ قطعه ورق برش خورده را به وسیله یک ورق ۴ میل به هم متصل میکنند تا یک قطعه ضخیم و زیبا برای طرح داخل چهار چوب ایجاد کنند.
ساخت درب پارکینگ درب حیاط سی ان سی بسیار ساده و در دسترس است . بیشتر شرکت ها و ادارات برای پارتیشن بندی و ساخت درب های داخلی از این تکنولوژی بیشترین استفاده را میبرند .

درب فلزی ساده :


درب فلزی ساده یکی از مقاوم ترین درب ها است .در ساخت درب فلزی هم در چهار چوب و هم در جزئیات درب از فلز ساده استفاده شده است . از درب فلزی ساده در بیشتر طرح ها استفاده میشود . چهار چوب درب فلزی ساده از پروفیل ۴۰ *۸۰ و یا از ناودانی ۸ است . برای ساخت درب فلزی ساده باید درک و شناخت مناسبی از زیبا شناسی در مقوله معماری و صنعت ساختمان سازی داشته باشیم . از درب فلزی ساده میتوان یک درب پارکینگ لوکس ، درب پارکینگ مدرن یا یک درب فلزی ساده حیاط ساختمان ساخت . این بستگی به نگرش سازنده و قدرت درک هنر معماری دارد.
بعد از شناخت آهن توسط انسان ، استفاده از این فلز به عنوان درب همواره مرسوم بوده است . درب حیاط ساختمان و یا درب پارکینگ فلزی جزء اولین مکان هائی است که همواره در ذهن مخاطبین جلوه میکند. طرح ها و نقش هائی که طی سالیان اخیر در صنعت ساخت ساختمان توسط مهندسین و سازندگان ارائه شد ،منجر به تولید انواع درب فلزی ساده ، بی همتا با مقاومت و ایمنی فوق العاده ای گردیده است . مشتریان با خرید یکی از انواع مدل های درب فلزی ساده که از زیبائی ظاهری منحصر به فرد برخوردار باشد ،نه تنها جلوه به ساختمان خود میبخشند،بلکه نهایت ایمنی را نیز برای حفاظت از اموال شخصی و اعضای فراهم میکنند.

درب زیبا :


درب فلزی ساده زیبا عامل افزایش ارزش ساختمان میشود . درب های فلزی ساده که به منظور ایمنی برای ساختمان ها نصب میشوند ، یکی از مهمترین عواملی است که میتواند به صورت مستقیم ارزش یک ساختمان را افزایش دهد .شکی نیست که یک در فلزی ساده و درب آهنی زیبا ایمنی و ارزش ساختمان را افزایش میدهد پس چه بهتر است که مدل درب ها نیز زیبا و چشم نواز طراحی شوند. برای ساخت یک درب زیبا نیاز به توجه به قطعات به کار رفته در داخل درب پارکینگ است.
درب زیبا، درب فرفورژه: امروزه یکی از زیبا ترین و ایمن ترین درب ها را میتوان با ترکیب قطعات فلزی به همراه گل نرده(فرفورژه) به دست آورد. درب زیبا، درب پارکینگ زیبا، درب فرفورژه زیبا، درب باغ زیبا، درب ویلای زیبا

درب فلزی ساده و فرفورژه :


انواع طرح ها و شکل هائی که برای تولید درب فلزی ساده ارائه میشوند ، در برخی از موارد شباهت بسیار زیادی به درب فرفورژه دارند . قطعات جو شکاری شده بر روی درب پارکینگ فلزی ساده ،میتواند ترکیبی از درب فلزی ساده به همراه قطعات زیبای فرفورژه یا قطعات برش خورده CNC در جزئیات و زمینه درب پارکینگ یا درب حیاط ساختمان نقشی مهم را ایفا کند.یکی از کارهائی که موجب میشود درب های آهنی زیبا تر دیده شوند ، افزودن قطعات زیبای گل های فرفورژه بر روی درب پارکینگ است .

تقارن در درب فلزی ساده:


تقارن در تمامی درب های پارکینگ نقشی اساسی دارد . چشم انسان نصبت به تقارن در طرح ها و نقش ها بسیار حساس است و این حساسیت در یک درب پارکینگ فلزی ساده ، دو چندان میشود . سادگی و زیبائی یک درب فلزی ساده سبب میشود تا دقت برای ساخت درب فلزی ساده و درب مدرن افزایش پیدا کند. شاید بتوان با کمی خطا و اشتباه یک درب فرفورژه را ساخت واین به دلیل استفاده از قطعات پیچ وار و منقش فرفورژه است که سبب میشود تمرکز برای قرینه شدن از بین رود . به عبارتی ساده تر یک بیننده درب فرفورژه هنگامی که با یک درب فرفورژه مواجه میشود در نگاه اول محو تماشای قطعات زیبای فرفورژه خواهد گردید که سبب میشود عدم تقارن درب فلزی دیده نشود. در درب فلزی ساده این مورد کاملا برعکس است و به دلیل سادگی مطلق درب فلزی و درب پارکینگ ، بیننده در نگاه اول کمترین خطا را در قرینه درب ببیند . پنابر این بر خلاف نام درب فلزی ساده یکی از پیچیده ترین درب ها در زمان ساخت درب فلزی ساده است . آن دسته از درب های فلزی که به صورت کاملا برنامه ریزی شده طراحی و تولید میشوند نسبت به سایر درب ها برتری دارند . درب فلزی ساده از جمله این درب ها است .

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی