میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

درب پارکینگ ریلی

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

درب پارکینگ ریلی و نحوه ساخت و طراحی


ساخت درب ریلی بسیار ساده است . ابتدا مدل درب پارکینگ را انتخاب میکنید . در انتخاب طرح درب پارکینگ هیچ محدودیتی وجود ندارد . معمولا از طرح مدل درب پارکینگ فلزی ساده و درب فرفورژه بیشتر برای ریلی کردن استفاده میشود . برای ریلی کردن درب پارکینگ نیاز به تعبیه ۲ عدد غلتک بلبرینگی در قیمت پائین درب است . این غلتک های بلبرینگی به وسیله دو عدد پین که از طرفین درب خارج میشود به زیر درب متصل میشوند. یک عدد میله تراس یا میلگرد ساده فولادی هم باید در روی زمین بر روی سطحی فلزی تعبیه میشود تا درب پارکینگ به راحتی روی این ریل حرکت کند . برای مهار بالای درب پارکینگ فلزی در قسمت بالا یک ریل به اندازه دو برابر درب ساخته و طراحی شده که درب به وسیله دو عدد بلبرینگ عمودی کف گرد داخل ریل به حرکت در بیایند .

چرا باید ریل دو برابر طول درب باید باشد ؟


چون درب پارکینگ ریلی به طرفی حرکت میکند باید به اندازه طول درب ریل و تراس ادامه پیدا کند که درب از ریل خارج نشود . ریل فاصله ای بین ۱۰ تا ۱۲ سانت از دیوار معمولا بیشتر فاصله ندارد ،چرا که در صورت بیشتر شدن این فاصله امنیت درب پارکینگ دچار مشکل میشود و در صورتی که کمتر باشد قسمت های کار شده درب به خصوص درب پارکینگ فرفورژه و درب پارکینگ آلومینیومی به دیوار گیر میکنند . این فاصله در حد همین ۱۰ ال ۱۲ سانت کافی است شاید هم کمتر . .

درب ریلی پارکینگ برقی


با توجه به این که امروزه انواع مختلفی از جک برای باز و بسته کردن درب ساخته شده است ، برای درب پارکینگ ریلی هم موتور محرکه درب پارکینگ ساخته شده است . نحوه ساخت درب ریلی پارکینگ برقی بدین شکل است که در سمت پائین درب حدود۴۰ سانتی دب یک نوار دنده ای شکل به پشت درب به وسیله پیچ متصل میشود و این نوار دنده ای شکل داخل یک چرخ دنده که از موتور محرک بیرون آمده است جا گذاری میشود . زمانی که شما دکمه ریموت را فشار میدهید نیروی محرکه به چرخ دنده انتقال پیدا کرده و بدین ترتیب درب پارکینگ به سادگی حرکت میکند . غلتک های درون میلگرد از قسمت پائین و بلبرینگ های داخل ریل از بالا حرکت درب پارکینگ را کنترل و مهار میکنند.

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی