میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

میلگرد

قیمت میلگرد به قیمت درب کارخانه

کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و نیم گذشته دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است تا هم اکنون نیزادامه دارد می توانیم به جرات بگوییم که بیشترین حجم از گرانیه تولیدات شرکت های فولاد در دو سال و نیم گذشته بوده است .

ارسال میلگرد آجدار به سراسر کشور
میلگرد آجدار توسط این شرکت به تمامیه نقاط کشور ارسال می شود و هموطنان عزیز در هر گوشه کنار کشور پهناور ایران می توانند ار این مزایا بهرمند شوند.

طبقه بندی موضوعی

درب پارکینگ ریلی و نصب

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۴ ب.ظ

درب پارکینگ ریلی و نحوه نصب آن :


نصب درب ریلی احتیاج به مهارت دارد ، بر خلاف درب پارکینگ فرفورژه لولائی که بسیار ساده است .قسمت پائین درب ، درست روی زمین را باید کمی کند تا بتوان یک ورق یا ناودانی را به صورتی که بشود میلگرد را به آن متصل کرد . میلگرد باید در یک خط مستقیم نصب شود تا درب در حین حرکت دچار مشکل نشود ، چرا که از قسمت بالا نیز درب داخل یک ریل محصور است . گروه تولیدی حفاظ سازه برای این که هیچ گونه مشکل فشاری بر روی چرخ دنده و ریل به وجود نیاید ،و به جهت آرامش خاطر خریداران درب پارکینگ فلزی به خصوص در ب پارکینگ فلزی فرفورژه نصب درب پارکینگ ریلی را توسط نصابان با تجربه خود انجام میدهد ضمنا ضمانت و گارانتی ریل ، بلبرینگ و موتور مولد را نیز به مدت ۵ سال به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.


قیمت درب پارکینگ ریلی


در مورد قیمت درب پارکینگ ریلی باید بدانید که تقریبا ، تفاوت چندانی بین درب پارکینگ لولای و ریلی وجود ندارد . تصور کنید که شما یک درب پارکینگ فلزی فرفورژه لولائی خریداری کرده اید ، هزینه ای که برای خرید لولا و نصب و کارگذاری آن انجام میدهید برابر با نصب ریل برای درب پارکینگ ساختمان شما است . مزایای قابل توجه درب پارکینگ استفاده از حداکثر فضا ، عدم خرابی در جک ،ورود راحت ماشین به داخل پارکینگ در معابر کم عرض از این دست محاسن است .

درب پارکینگ لولائی


یکی از بیشترین طرح ها در ساخت درب پارکینگ لولائی استفاده از لولا در ساخت درب است . البته که امروزه بیشتر درب پارکینگ لولائی ساختمان به صورت اتوماتیک ساخته می شوند و جزء محصولات پر فروش محسوب می شوند. نام دیگر این محصول درب بازویی است.لولا در درب پارکینگ یا درب حیاط ساختمان به عنوان نگه دارنده درب و در اصل باز و بسته کردن درب به وسیله لولا انجام میشود. امروزه جک های اتوماتیک مختلف با کارائی های متفاوت تولید شده است . بیشتر درب های لولائی به صورت دو لنگه تولید میشوند .
در برخی از موارد که ساختمان دارای رمپ و پارکینگ منفی است از درب پارکینگ تک لنگه لولائی استفاده میشود . عملکرد لولا که داخل درب پارکینگ ها قرار داده می شود به این صورت است که به دو کناره لولا شده و با چرخیدن حول محور لولائی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شود. انواع درب های پارکینگ ( انواع درب پارکینگ ) اتوماتیک لولائی وجود دارد که در بخش طراحی ، خود به دو دسته تک لنگه و دو لنگه تقسیم می شوند.
درب پارکینگ لولائی بیشتر به عنوان درب حیاط و درب پارکینگ کارائی مفید دارد . برای درب ورودی حیاط ،درب ورودی نفر رو ساختمان از لولا استفاده میشود . با توجه به این که درب پارکینگ ساختمان اعم از درب فلزی ،درب چوبی،درب طرح چوب داری وزن نسبتا بالائی هستند نوع جنس لولا معمولا از فولاد است .
لولا بخش مهمی از درب پارکینگ ،درب باغ ،درب فرفورژه و درب ویلا است .اگر لولا در قسمت مناسب درب پارکینگ جا گذاری نشود به مرور زمان وزن درب سبب میشود که لولا از قسمتی که به چهار چوب درب پارکینگ متصل شده کنده شده یا به اصطلاح افت کند .

قیمت درب لولائی
قیمت درب لولائی بسته به متر یال به کار رفته در درون درب پارکینگ،درب ویلا،درب ساختمان و درب حیاط است . به عنوان مثال قیمت درب فرفورژه لولائی با قیمت درب حیاط لولائی تفاوت چندانی ندارد.
اگر بخواهیم به صورت مهندسی به بحث لولا بپردازیم استفاده از درب پارکینگ لولائی یا درب حیاط ، درب فرفورژه لولائی صحیح نیست . لولا یک قطعه از تمامی درب ها است . درب پارکینگ فرفورژه ،درب پارکینگ فلزی ، درب باغ ، درب ویلا،درب مدرن ،درب زیبا،درب لوکس و …. همگی در صورتی که به صورت درب ریلی یا درب کرکره ای طراحی نشوند ، باید از لولا استفاده کنند.
تاثیر لولا در کیفیت درب پارکینگ : قدیم از پین به عنوان نقطه مرکزی درب و چهار چوب استفاده میشد . امروزه از بلبرینگ به همراه پین در درب پارکینگ یا درب حیاط استفاده میشود .
پین بدون بلبرینگ سبب خوردگی لولا میشد ولی امروزه بلبرینگ سبب میشود که درب پارکینگ به راحتی حتی بدون جک باز و بسته شود .

  • حمیدرضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی